Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Peste 2.000 de fani Coca-Cola au trăit experiența „Taste the feeling” și s-au bucurat de concertul Rixton

Coca-Cola a transformat seara de joi într-una memorabilă, oferindu-le celor peste 2.000 de participanți o experiență de brand inedită prin care a fost marcată lansarea campaniei „Taste the feeling” în România.

Toți cei care au trecut pragul Sălii Polivalente s-au bucurat de un concert fenomenal susținut de trupa Rixton, în premieră în România.

Seara a debutat cu un mix artistic plin de energie, muzică și dans, prin care a fost introdus imnul campaniei „Taste the Feeling”. Artistul și producătorul muzical Bite Your Lips și trupa Muse Quartet au alternat beat-uri spectaculoase create din sunetul sticlelor și dozelor de Coca-Cola cu ritmuri de vioară.

Momentul a culminat cu un dans special, inspirat din clipurile campaniei „Taste the feeling”, realizat de coregraful Emil  Rengle și trupa Pro Dance.


În tot acest timp, proiecțiile spectaculoase cu spoturi video și animații, imaginile din campanie, dar și un experiment senzorial cu aromă de Coca-Cola au creat o atmosferă unică pentru toți cei peste 2.000 de invitați.

„Campania „Taste the feeling” înseamnă momente reale, oameni și trăiri autentice, iar Coca-Cola este parte din toate acestea. Noua strategie globală marchează o schimbare importantă în comunicarea de brand, fiind pentru prima dată când Coca-Cola și Coca-Cola Zero vor avea aceeași imagine, a brand-ului de băuturi răcoritoare numărul 1 în lume și în România”, declară Petre Șandru, Market Operations Director Coca-Cola România și Moldova.

Campania „Taste the Feeling” se va desfășura în peste 200 de țări din lume și cuprinde 10 spoturi TV, peste 100 de noi imagini de campanie, o nouă identitate vizuală, un nou imn Coca-Cola și o nouă semnătură audio.

O parte substanțială din această campanie impresionantă va fi oferită publicului din România, prin comunicare integrată și experiențe speciale dedicate consumatorilor de-a lungul anului.

Evenimentul a continuat alături de trupa Rixton, care a susținut un concert fenomenal. Timp de 45 de minute, fanii din România au fredonat și au dansat alături de cei 4 britanici – Jake, Charley, Danny şi Lewi – pe hiturile celebre ale acestora. „Me and My Broken Heart” și „Wait on Me” au fost piesele de rezistență ale serii.

Cu ocazia acestui eveniment, Universal Music România a înmânat trupei Discul de Aur pentru vânzările albumului „Let the Road” realizate în țară, în cadrul unei sesiuni de interviuri și întâlniri cu fanii și presa.

Concertul trupei Rixton a fost deschis de Smiley, cu un recital de excepție, care i-a avut ca invitați surpriză pe Dorian și DOC.

În următoarele zile, toți invitații care rămân conectați pe coke-stream.com, dar și pe www.facebook.com/cocacolaromania vor putea accesa fotografiile și capturile video din cadrul evenimentului, dar și un interviu special cu trupa Rixton.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.