free download 78 travel guides written by experts

Peste 170 de participanti la ecomTIM au aflat tendintele in comertul electronic

Următorii ani vor aduce o explozie a cumpărăturilor online, un domeniu cu oportunităţi de business imense în România, au fost de părere specialiştii reuniţi la ecomTIM, prima conferinţă regională de e-commerce.

Organizată la Timişoara pe 9-10 februarie, conferinţa a reunit peste 170 de participanţi: manageri de magazine online, companii de servicii web, specialişti în marketing din turism sau media. La deschiderea evenimentului a participat şi Adrian Orza, viceprimar al Municipiului Timişoara.

Atât Marius Ghenea, preşedintele Asociaţiei Române a Magazinelor Online-ARMO, cât şi Dorin Boerescu, CEO 2Parale, mizează pe evoluţia pozitivă a comerţului electronic în România. Pentru 2011, Dorin Boerescu se aşteaptă la dublarea numărului de români care vor cumpăra produse de pe internet, până la circa 1,2 milioane de persoane, mare parte dintre ele aflându-se la prima achiziţie online. Produsele de fashion şi cele pentru copii, precum şi reducerile colective se numără printre categoriile cu foarte mare potenţial de creştere în următoarea perioadă.

Specialiştii în business, marketing online şi comerţ electronic reuniţi la ecomTIM au prezentat participanţilor şi o serie de strategii şi sugestii pentru dezvoltarea unei afaceri pe internet. Alegerea unui mix potrivit de canale de promovare, adaptarea la nevoile şi obiceiurile clienţilor şi atragerea unor noi categorii de cumpărători online sunt câteva dintre sugestiile speakerilor ecomTIM.

În cele două zile de conferinţe şi workshop-uri, ecomTIM a reunit unii dintre cei mai buni specialişti în online, precum Dan Bulucea (Google România), Marius Ghenea (Asociaţia Română a Magazinelor Online), Cem Tunakan (Groupon România), Dorin Boerescu (2Parale), Daniel Nicolescu (GECAD ePayment), Cristian Manafu (The Connector), Doru Panaitescu (consultant&trainer online) şi Alin Popescu (Avocatnet).

Organizat de 2Parale, cea mai mare reţea de afiliere din România, ecomTIM a fost structurat în două zile de noutăţi, sugestii şi idei de dezvoltare a afacerilor online. Prima zi a fost dedicată conferinţelor despre fenomenul e-commerce în România, iar cea de-a doua zi a cuprins două sesiuni de workshop-uri, desfăşurate în paralel, adresate oamenilor de afaceri şi marketer-ilor.

Timişoara / Bucuresti, 14.02.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *