Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Peste 1,7 milioane de intrari la promotia “NESCAFE 3in1 si NESCAFE Frappe inving plictiseala”

Promoția “NESCAFÉ 3în1 și NESCAFÉ Frappé înving plictiseala”, construită de agenția McCann Erickson în jurul ideii de prietenie, a înregistrat la final peste 1,7 milioane de intrări și 486 de câștigători: 54 de participanți au câștigat câte 1000 de euro, iar 432 au câștigat câte un telefon Nokia X6.

Promoția, care a constat în trimiterea codului de pe ambalajul celor trei produse NESCAFÉ 3în1 – Original, Mild şi Strong – cât şi al NESCAFÉ Frappé prin sms sau pe pagina de interneta promoţiei, a început pe data de 8 mai şi s-a terminat pe 30 iunie 2010. Ideea care a contribuit la succesul acestei promoţii provine dintr-un studiu etnografic realizat la nivel naţional pe trei categorii: adolescenţi, de la 14 la 18 ani, tineri, între 18 şi 25 de ani, şi tineri profesionişti, persoane cu vârsta cuprinsă între 25 şi 35 de ani. Concluzia generală a fost că majoritatea tinerilor răspund la factori ce stimulează energia, vitalitatea, şi care combat prin orice metodă plictiseala.

“Inţentia noastră a fost ca prin tot ce facem să le demonstrăm tinerilor că NESCAFE 3în1 este soluţia anti-plictiseală. Concurăm, indirect, cu tot valul impresionant de promoţii din aceeaşi perioadă. Conform revistei Piaţa, prin comparaţie cu prima jumătate a lunii iunie 2009, numărul de promoţii a crescut cu 15,81%, cele mai importante creşteri fiind înregistrate la promoţiile pentru produse alimentare, băuturi ne-alcoolice şi bere. În plus, principalul nostru concurent a lansat o promoţie care ataca acelaşi target. Aşadar, aveam nevoie de toate ingredientele de succes: un concept puternic, o execuţie insightful, o mecanică simplă şi premii cu frecvenţă mare care să stimuleze participarea pe toată perioada promoţiei”, spune Raluca Iacob, Strategic Planner McCann Erickson.

“Plictiseala poate părea un cuvânt banal pentru unele persoane, însă pentru tineri este o adevărată ameninţare, pentru că trăim într-o societate în care timpul este foarte important, iar tinerii vor să îl valorifice cât mai mult prin activităţi antrenante. Aceasta a fost ideea de la care a pornit promoţia “Anti-plictiseală” lansată de NESCAFÉ 3în1 şi NESCAFÉ Frappé, prin care ne dorim să le oferim tinerilor din România soluţia perfectă pentru a scăpa de plictiseală. NESCAFÉ 3în1 şi NESCAFE Frappé s-au adresat mereu tinerilor şi ne dorim ca şi de această dată să fim aproape de ei şi să le aducem zâmbetul pe buze, oferindu-le 486 de premii care să îi ajute să se distreze aşa cum îşi doresc”, declară Ana Maria Doxan, Group Brand Manager Nestlé Beverages.

Un factor important care a contribuit la succesul promoţiei a fost susţinerea puternică a campaniei pe toate mediile: TV, print, OOH, online, CRM, SMS, PR, POPMs, activări in-store.

Desenat în aceeași tonalitate ca şi site-ul de brand www.nescafe.ro, websiteul promoţiei a îndeplinit două funcţii esenţiale. În primul rând, a servit drept portal de înscriere în promoţie pentru consumatorii NESCAFE 3în1, iar în al doilea rând, a susţinut poziţionarea NESCAFE 3în1 drept brandul care luptă împotriva plictiselii.
„Se pare că site-ul, alături de celelalte activități, și-a făcut foarte bine treaba. Peste 75% din totalul intrărilor valide s-au realizat pe web", a declarat Atena Chiper, Account Manager MRM Worldwide România.

Echipa care a dezvoltat această campanie a fost formată din: agenția de creație și strategie – McCann Erickson, agenția de online&CRM – MRM Worldwide România, agenția de media – Zenith Media România, agenția de BTL – GK Promotion, agenția de PR – Graffiti Public Relations.

Din partea NESCAFÉ, la campanie au lucrat Stephen Watson – Marketing Director, Ana-Maria Doxan – Group Brand Manager, Tulia Casvean – Senior Brand Manager, Isolda Zăvoianu – NHW & CRM Manager, Raluca Boboc – CRM Coordinator, Roxana Cioromela – Consumer Service Specialist, Raluca Bilbor – Consumer Service Coordinator și Mihaela Talmaciu – Sampling Coordinator.

Bucuresti, 09.07.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.