Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Peste 150 de saci de gunoi colectati de BILLA Romania si voluntarii brasoveni

in actiunea Mai Mult Verde Pentru Brasov

Weekendul trecut a avut loc la Brasov actiunea Mai Mult Verde pentru Brasov care a avut ca scop ecologizarea zonei turistice "Drumul Vechi", calea de legatura intre Brasov si Poiana Brasov. La actiunea sustinuta de BILLA Romania au participat peste 50 de persoane care au reusit sa colecteze mai mult de 150 de saci de gunoi.

“Principalul obiectiv al acestei actiuni l-a reprezentat constientizarea celor din jur si in special a tinerilor elevi, ca o viata mai buna inseamna un mediu inconjurator mai curat. De aceea elevii Colegiului National “Dr. I. Mesota” si ai Colegiului National Andrei Saguna din Brasov, impreuna cu parintii si cadrele didactice au ales sa se implic in curatarea uneia dintre cele mai cunoscute zone turistice din Brasov. BILLA Romania ne-a fost alaturi de-a lungul acestei actiuni, intr-un moment important pentru Brasov si tinerii sai si speram ca editiile viitoare sa atraga si mai multi voluntari pentru a ne putea ocupa si de alte zone afectate”, a spus Ciprian Sandor, coordonatorul proiectului.

“La BILLA suntem extrem de interesati si implicati in toate initiativele ce privesc pastrarea unui mediu inconjurator curat si sanatos, astfel ca am acceptat rapid sa ne implicam in actiunea tinerilor elevi brasoveni. Rezultatele obtinute de acestia sunt demne de luat in considerare si demostreaza clar ca fiecare dintre noi poate face foarte multe atunci cand vine vorba despre ecologie. BILLA va continua sa se implice in astfel de proiecte si sunt convins ca de-a lungul timpului vom avea rezultate extraordinare in cresterea constientizarii importantei unui mediu curat si implicit, in igienizarea spatiilor poluate”, a declarat Sabin Fane, Director de Marketing al BILLA Romania.

Actiunea ecologica Mai Mult Verde pentru Brasov s-a aflat in aceasta primavara la cea de-a doua editie si a demonstrat ca tinerii brasoveni sunt cu adevarat preocupati de mediul in care traiesc. „Mi-a placut foarte mult sa ma implic in acest proiect si sunt bucuros ca am reusit sa infrumusetam o zona atat de importanta in Brasov. Ne-am distrat si am ajutat si mediul si sper ca la urmatoarea actiune sa reusim sa ne strangem si mai multi, de la mai multe scoli din oras”, a marturisit Titus Chirila, unul dintre tinerii participanti la actiunea Mai Mult Verde pentru Brasov.

REWE International AG este liderul de piata in Austria pe sectorul de produse alimentare si de drogherie si unul dintre cei mai mari angajatori din tara. La nivel international REWE International AG are un numar total de 65.692 angajati care lucreaza in aproximativ 3.600 de magazine. In anul 2008 cifra de afaceri a companiei a crescut la 10.93 miliarde de euro.

Compania este parte a REWE Group unul dintre cele mai importante grupuri din Europa care activeaza in retail si turism. In prezent, 320.000 de angajati lucreaza in cadrul REWE Group in 16 tari europene, iar cele aproximativ 15.000 de magazine au generat o cifra de afaceri de peste 50 miliarde de euro.

REWE International AG are sediul central in Wiener Neudorf, sudul Austriei, si opereaza retelele BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA si ADEG precum si alte branduri proprii. Compania este de asemene activa pe piata de turism din Austria, prin BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub si PENNY PACK´N´GO. In plus, REWE International AG opereaza cu succes pe segmentul de supermarketuri in Italia si alte 7 tari din Europa Centrala si de Est: Bulgaria, Croatia, Republica Ceha, Romania, Russia, Slovacia si Ucraina.

BILLA Romania

Billa este prezenta pe piata din Romania din februarie 1999 cand a deschis primul supermarket din Bucuresti. In prezent, Billa opereaza 55 de magazine in cele mai importante orase din Romania. Principalele valori Billa sunt calitatea ridicata, preturile scazute si varietatea produselor. Compania detine brandul propriu Clever, unul dintre cele mai recunoscute si apreciate marci proprii din Romania. BILLA Romania este unul dintre cei mai importanti anagajatori din Romania si a creat pana in prezent peste 3.500 de locuri de munca in intreaga tara.

Bucuresti, 26.05.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.