Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Peste 15% dintre romanii care-si comada mancare de pe Internet o platesc online, cu cardul

foodpandaProcentul românilor care îşi plătesc online, cu cardul, mâncarea comandată de pe Internet, a crescut la 15% anul acesta, iar suma medie cheltuită online pentru prânz sau cină se ridică la 50 lei, arată datele foodpanda România, cea mai mare platformă de food ordering din ţară. Peste 80% din comenzile foodpanda.ro plătite online sunt realizate de locuitorii Capitalei.

Potrivit platformei online de food ordering, ponderea utilizatorilor care optează pentru plata online cu cardul pentru mâncarea aleasă de pe foodpanda, a urcat şi se menţine, anul acesta, la 15%, faţă de circa 8% în 2014.

Majoritatea comezilor de mâncare plătite online cu cardul, în proporţie de 62%, sunt realizate de pe desktop, de la la birou, restul fiind plătite online prin aplicaţia de mobil foodpanda, compatibilă cu toate sisteme de operare smart de pe piaţă.

Dacă bucureştenii sunt cei care plătesc cel mai mult online cu cardul, de regulă prânzul comandat la birou, următoarele oraşe în care plata cu cardul creşte în utilizare sunt Cluj, Braşov, Timişoara şi Iaşi, fiecare cu aceeaşi pondere a plăţii online.

“Datele în ceea ce priveşte adopţia plăţii online sunt cumva naturale, în linie cu obiceiul de consum foodpanda la nivel naţional. Cei care aleg această modalitate de plată comandă în jurul prânzului, de la birou, din principalele zone cu clădiri de birouri. Sunt, în general, obişnuiţi cu plata online, fiind clienţii fideli ai comerţului online. Ştiu ce vor, plasează comanda şi efectuează plata rapid”, declară Radu Bălăceanu, Country Manager al foodpanda România.

Mai mult, adaugă Bălăceanu, aceştia cunosc foarte bine avantajele plăţii online cu cardul, de la simplitate, la rapiditate şi siguranţa actului de cumpărare online. În plus, plata online elimină eventualul disconfort creat de lipsa cash-ului necesar la primirea comenzii, şi scurtează timpul de interacţiune cu livratorul.

Potrivit Country Manager-ului foodpanda, suma media naţională achitată online pentru comenzile foodpanda.ro se ridica la 51 de lei, şi tot bucureştenii cheltuiesc cel mai mult online pe platformă, cu o comandă medie de 53 lei.
Cea mai mare tranzacţie online procesată de platformă în 2015 a fost realizată, de asemenea, în Bucureşti, şi s-a ridicat la aproximativ 600 lei.

Foodpanda implementează plăţile online din România cu acelaşi partener din restul ţărilor europene în care este prezentă platforma, procesatorul internaţional de plăţi Adyen.

foodpanda.ro colaborează, în prezent, cu peste 400 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați, Craiova şi Sibiu, fiind lider de piață pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mâncare din România.

Bucuresti, 30.04.2015

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *