Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Peste 1000 de cititori au descarcat MEDIA FACT BOOK 2009 in prima saptamana de la lansare

· Ediţia 2009 a studiului este disponibilă în premieră publicului larg, în format digital, pe platforma www.mediafactbook.ro
· Conform Google Analytics, studiul realizat de Initiative a atras în doar o săptămână cititori din 30 de ţări şi 24 de oraşe din România

Realizată de Initiative încă din 1997, analiza Media Fact Book a fost publicată anul acesta pe platforma www.mediafactbook.ro de unde poate fi descărcată gratuit de toţi cei interesaţi.

„Aşa cum am mai spus, varianta digitală a studiului este un tribut adus recesiunii şi online-ului însă, mai presus de toate, este un demers educaţional pe care îl extindem începând de anul acesta. Astfel, dacă până în 2008 lucrarea a fost disponibilă în special publicului avizat, în 2009 am intrat într-o nouă etapă. Credem că, în afara celor care lucrează în şi cu media, există o sumedenie de alte publicuri care pot beneficia de pe urma informaţiei cuprinse în MFB. Studiile de audienţă ne dovedesc deja că nu ne-am înşelat!” spune Maruan Trascu – Research Manager Initiative.

Printre cei peste 1000 de cititori ai versiunii online a studiului se numără profesionişti din media şi comunicare, specialişti din alte domenii de business, jurnalişti, studenţi, membri ai organizaţiilor neguvernamentale, expaţi şi profesionişti străini dar şi curioşi.

Publicarea online a studiului a crescut semnificativ gradul său de penetrare la nivel internaţional; Marea Britanie, Statele Unite, Bulgaria, Australia, Franţa, Republica Moldova, Danemarca sau Canada sunt doar câteva dintre cele 30 de ţări în care a fost citit MFB 2009.

În topul ierarhiei se află Marea Britanie şi Belgia, fiecare cu câte 12% din totalul exemplarelor descărcate peste hotare, Bulgaria şi Statele Unite de unde s-au efectuat 11%, respectiv 10% din descărcări.

„Fără a supralicita importanţa acestei lucrări cred că rezultatele de anul acesta o recomandă ca pe un instrument de branding pentru industria românească de comunicare. Sper că anii viitori vor confirma acest lucru!” Spune Octav Popescu – Managing Director Initiative.

Bucuresti, 26.10.2009

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.