Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Peroni Nastro Azzurro si Forza Rossa te invita la Ferrari Driving School

Nastro Azzurro şi  Forza Rossa, dealer exclusiv Ferrari în România,  două simboluri ale stilului de viaţă italian, îşi unesc forţele şi îi invită pe iubitorii  de  adrenalină în Ferrari Driving School, pentru o experienţă autentică,  italiană, pe şoselele din România.
Astfel, prima fază a parteneriatului generează o premieră pentru ţara noastră: organizarea  „Ferrari Driving School”, un  concurs ce are ca premiu un curs de pilotaj de o zi,  la volanul unui bolid Ferrari, pe traseul DNA1A – Cheia.  Concursul se desfăşoară pe site-ul www.ambientalia.ro, în perioada 23 octombrie  – 19 noiembrie 2009.

„Site-ul www.ambientalia.ro reprezintă unul din principalii piloni ai noii platforme de comunicare Peroni Nastro Azzurro, dezvoltată  pentru a le oferi consumatorilor experienţa stilului de viaţă italian dintr-o perspectivă relevantă pentru  publicul românesc. Incepând cu luna octombrie, site-ul este completat cu o serie de rubrici noi, care răspund promisiunii noastre de a le pune la dispoziţie  un ghid de stil de viaţă apropiat de cel italian contemporan. Pentru a  ne atinge obiectivul ca  www.ambientalia.ro  să devină destinaţia  preferată pentru  toţi cei care doresc să trăiască o experienţă stilată şi autentică, punem accent pe interactivitate, prin creşterea numărului de elemente interactive. Consumatorii au ocazia să posteze articole, să comenteze şi să participe la concursuri atractive. Ne-am dorit ca primul concurs organizat pe site, la fel ca si cele care vor urma, sa le ofere participanţilor şansa de a trăi un moment unic, în cel mai pur stil italian. Astfel, s-a născut parteneriatul cu Forza Rossa şi ideea organizării unui curs de pilotaj la volanul uneia dintre cele mai râvnite şi prestigioase maşini din lume. Câştigătorul se va alege cu o experienţă memorabilă dar şi cu o serie de  cunoştiinţe utile, pe care le va putea pune apoi în aplicare la volanul propriei maşini”, declară Marian Olteanu, Brand Manager International Brands Ursus Breweries.

Cursul de pilotaj de o zi se face la volanul  unui  automobil  creat de unii dintre cei mari maeştri ai domeniului auto. Bolidul Ferrari F430,  cu un motor de 4300 cc este  una dintre cele mai puternice maşini de serie şi atinge suta de kilometri in doar 3.6 secunde. Modelul, produs începând cu anul 2004 şi lansat la Paris Motor Show, are un design ce aminteşte de maşinile de curse ale anilor ’60. Traseul ales DN1A – Cheia combină frumuseţea peisajului, cu porţiuni de drum dintre cele mai variate – de la curbe în ac de păr, la rampe şi pante sau porţiuni de drum drept, pentru a le oferi participanţilor ocazia de a se bucura  la maxim de capacităţile automobilului dar şi de a învăţa cum să îl stăpânească. Şi pentru că o astfel de încercare merită răsplătită, la sfârşitul aventurii, cursantul va primi o diplomă de participare la Ferrari Driving School.

Etapele concursului sunt la fel de pasionante şi includ un drive-test virtual. In afara celor  3 premii mari, constând într-un curs de pilotaj pentru o persoană, acordate săptămânal prin tragere la sorţi, participanţii pot câştiga 100 de premii garantate constând în 50 mouse- paduri şi 50 de brelocuri de pus la gât, toate Ferrari. 
“Prin parteneriatul cu Peroni Nastro Azzuro, avem certitudinea ca putem îndeplini visele celor mai înflăcăraţi fani. Cursurile de pilotaj le oferă participanţilor experienţa reală a luxului şi sportivităţii italiene.  Am ales să participăm alături de Peroni Nastro Azzuro în cadrul platformei “Ambientalia” datorită caracterului inovator şi exclusivist al acestui proiect. Ne bucurăm că putem face acest lucru împreună, să aducem aroma, gustul şi emoţiile italiene în viaţa românilor,” declară Camelia Bazac, director general Forza Rossa.

„Ambientalia”  reprezintă  prima platformă de comunicare sută la sută românească implementată de Peroni Nastro Azzurro şi completează celelalte acţiuni de comunicare pe care brandul le derulează pe canale clasice precum outdoor şi print.  „Ambientalia” se integrează astfel în strategia de comunicare Peroni Nastro Azzurro, bazată pe relaţionarea directă cu consumatorul, printr-o abordare îndrăzneaţă şi atipică pentru comunicarea unei mărci de bere, dar tipică pentru o marcă a stilului italian.

Bucuresti, 23.10.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.