Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Peroni Nastro Azzurro își lansează noua identitate vizuală, la 14 ani după lansarea în România

Peroni Nastro Azzurro logo 2019

Brandul care a introdus stilul în lumea berilor cu mai mult de 50 de ani în urmă trece printr-o transformare la nivel de identitate vizuală, pentru prima dată în ultimii 14 ani

Peroni Nastro Azzurro, berea premium italiană numărul 1 în lume*, își rafinează identitatea vizuală – introduce un nou logo și lansează pe piața din România o nouă sticlă și un nou pahar, însoțite de un ambalaj și o identitate vizuală ce includ elementele iconice ale brandului. Această reînnoire reprezintă cea mai semnificativă schimbare a brandului la nivel global din 2005 și confirmă poziționarea ca simbol al inconfundabilului stil italian la nivel mondial.

Inspirată din pasiunea pentru viața trăită frumos, noua identitate Peroni Nastro Azzurro este caracterizată de un design nou, simplu, elegant și creat cu mare atenție, ce are la bază istoria bogată a brandului, vizibilă prin introducerea unor elemente istorice.

Peroni Nastro Azzurro logo 2019

Timp de peste un deceniu, sticla și paharul Peroni au adus măiestria și eleganța stilului de viață italian mai aproape de consumatorii din întreaga lume. Noul design continuă această moștenire și propune o sticlă ce scoate în evidență o formă elegantă și curbe sofisticate. Semnătura lui Giovanni Peroni – fondatorul Birra Peroni – este gravată atât pe sticlă, cât și pe pahar. Noua identitate vizuală include și schimbarea etichetei, care are acum o formă hexagonală.

Noul design minimalist se extinde și în cazul paharului, care a fost creat special pentru a amplifica experiența consumului de bere la draught. Această schimbare a paharului iconic Peroni Nastro Azzurro păstrează același profil înalt și elegant, dar cu o nouă bază hexagonală, care se potrivește cu forma noii etichete.

„Peroni Nastro Azzurro este un brand atemporal, cu o puternică componentă de tradiție și o origine autentică ce exprimă stilul italian consumatorilor săi. Noua sticlă și noul pahar duc mai departe personalitatea Italiei moderne cu un design minimalist, inspirate în același timp din istoria brandului. Sperăm ca noua imagine să fie apreciată de către consumatorii din România și să-i transpună într-o stare de spirit italiană care le aduce bucurie atunci când degustă un Peroni Nastro Azzurro.”, declară Bogdan Jianu, Brand Manager Peroni Nastro Azzurro.

Ambalajele care dezvăluie noua identitate vizuală Peroni Nastro Azzurro sunt disponibile în reţelele de comerţ modern şi tradiţional din România de la începutul lunii martie și includ sticla nereturnabilă de 330ml, varianta de 500ml disponibilă la doză și sticlă returnabilă, precum și Peroni Piccola la 250ml.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.