free download 78 travel guides written by experts

Peroni Nastro Azzurro are o noua platforma de comunicare

Peroni Nastro Azzurro lansează Ambientalia, noua platformă de comunicare, construită în jurul emisiunii TV cu acelaşi nume şi a site-ului interactiv www.ambientalia.ro. Ambientalia îşi propune să le ofere consumatorilor posibilitatea de a experimenta, la nivel personal, stilul de viaţă italian.

„Ambientalia” reprezintă prima platformă de comunicare sută la sută românească implementată de Peroni Nastro Azzurro şi completează celelalte acţiuni de comunicare pe care brandul le derulează pe canale clasice precum outdoor şi print. „Ambientalia” se integrează astfel în strategia de comunicare Peroni Nastro Azzurro, bazată pe relaţionarea directă cu consumatorul, printr-o abordare îndrăzneaţă şi atipică pentru comunicarea unei mărci de bere, dar tipică pentru o marcă a stilului italian.

“Lansarea noii platforme de comunicare Ambientalia reprezintă un pas înainte important, şi în egală măsură, firesc, în evoluţia brandului. Prin precedentele campanii de comunicare şi evenimentele destinate leaderilor de opinie, publicul nostru s-a familiarizat cu stilul şi valorile Peroni. Considerăm că brandul a atins acel nivel de maturitate care permite o comunicare mai apropiată şi personală cu consumatorul, prin Ambientalia urmărindu-se creearea unei legături mai strânse cu acesta şi împlinirea dorinţei sale de a se evidenţia, de a fi diferit, de a încerca un nou stil de viaţă”, explică Marian Olteanu, Brand Manager International Brands Ursus Breweries – Peroni Nastro Azzurro & Pilsner Urquell.
Emisiunea de televiziune „Ambientalia” reprezintă principalul pilon al noii platforme de comunicare. Având un format de tip magazin-documentar, emisiunea durează 30 de minute şi este difuzată de postul de televiziune PRO TV, începând cu 6 august, în fiecare joi seară, după ora 23. Prezentator al emisiunii este Sorin Dănescu, unul dintre membrii trupei Viţa –de-Vie. „Ambientalia” este realizată de o echipă de profesionişti, (regizor: Dragoş Buliga, producător: Marius Maftei), care a călătorit deja prin ţară şi prin Italia în căutarea subiectelor şi oamenilor reprezentativi pentru stilul de viaţă italian. In cele 12 ediţii care vor alcătui primul sezon, telespectatorii se vor putea delecta cu teme variate, abordate într-un mod proaspăt şi neconvenţional, de la automobile de lux la yachturi, de la design şi arhitectură la delicii culinare, de la fashion la personalităţi ale cinematografiei. „ Ambientalia” se adresează cu precădere unui public masculin şi înlocuieşte campania clasică de spoturi TV

.„Mizez pe emisiunea TV Ambientalia şi cred că va avea un succes mai mare decât o campanie convenţională de spoturi TV, succes măsurabil în creşterea valorii brandului. Emisiunea, ca de altfel, întreaga platformă de comunicare, este construită în jurul valorilor Peroni, apreciate de consumatori, valori pe care acum le aducem mai aproape de aceştia într-un mod inovativ. Mai mult decât atât, aceasta este personalizată în funcţie de nevoile şi preferinţele consumatorilor pe care le-am identificat în cei patru ani de când Peroni Nastro Azzurro este prezentă pe piaţa românească. Astfel, ne dorim ca întreaga platformă de comunicare Ambientalia să devină o portunitate de interacţiune directă între brand şi consumator ”, declară Marian Olteanu Brand Manager International Brands Ursus Breweries – Peroni Nastro Azzurro & Pilsner Urquell.

Cel de-al doilea element important al noii platforme de comunicare „Ambientalia” este site-ul interactiv www.ambientalia.ro. Website-ul îşi propune să fie un ghid de stil de viaţă apropiat de cel italian contemporan, incluzând secţiuni care acoperă o varietate de teme, de la stil vestimentar la reţele faimosului bucătar Giorgio Locatelli. Elementele de interactivitate joacă un rol important, regăsindu-se în concursuri şi poll-uri, dar şi în posibilitatea de a adăuga comentarii sau de a contribui cu propriul articol. Emisiunii TV „Ambientalia” îi este alocat un spaţiu special, unde se regăsesc fragmente inedite din timpul filmărilor, materiale de tip „making of” şi detalii din culise. Site-ul le va pune în permanenţă la dispoziţia vizitatorilor noutăţile legate de brandul Peroni pentru ca cei atraşi de acesta şi de stilul de viaţă italian, să fie în permanenţă conectaţi la evenimentele, activările, promoţiile iniţiate de brand. Site-ul www.ambientalia.ro va fi dezvoltat în mai multe etape succesive, urmând ca varianta finală să fie gata în toamnă.
Platforma de comunicare Ambientalia este completată de evenimente în deja binecunoscutul stil Peroni. Printre acestea, Aperitivo Peroni, care îşi propune să familiarizeze consumatorii din România cu o vechea tradiţie milaneză: împărtăşirea unor clipe de relaxare alături de colegi şi prieteni, la o gustare şi o bere Peroni, după orele de serviciu. Un ritual plăcut care poate deveni un bun prilej de socializare, în stil italian.

Bucuresti, 05.08.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *