Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Peroni Diario, jurnalul celor care cred in La Dolce Vita

Peroni Nastro Azzurro, berea super-premium italiană numărul unu în lume, își continuă implicarea în lumea stilului prin relansarea blogului Peroni Diario. Lansat în vara 2013, cu ocazia Romanian Design Week – Inspired by Peroni, când Peroni Nastro Azzurro aniversa 50 de ani, Diario este un proiect editorial high-quality, care are deja aproximativ 50.000 de vizitatori unici.

Dedicat celor care să își doresc să fie mai aproape de partea frumoasă și creativă a societății, conținutul Peroni Diario este bazat pe experiența nemediată, pe opinii, reportaje şi interviuri cu oamenii din spatele celor mai provocatoare idei. Toate articolele se remarcă prin atenția pentru detalii, documentarea minuțioasă și redactarea într-un stil natural. Blogul continuă şi în 2014 misiunea de a prezenta personajele şi poveştile autentice ce ţin de sfera designului de obiect, fotografie, design interior, design grafic, modă, design digital, arhitectură, design de automobile și gastronomie.

„Considerăm că oamenii care cred într-un stil de viață elegant și care recunosc adevăratele valori trebuie să stea împreună, să aibă un loc al lor unde să se regăsească și care să reflecte atitudinea lor. În acest scop a fost creat Peroni Diario. Este un proiect care documentează societatea românească dintr-o perspectivă pozitivă, efervescentă, elegantă. În cele din urmă, La dolce Vita este mai mult decât orice o stare de spirit pe care oricine o poate atinge, dacă știe să se înconjoare de adevărata calitate.” – a declarat Diana Lupescu, Jr.Brand Manager Peroni Nastro Azzurro.

Diario se diferenţiază şi prin faptul că nu este doar un jurnal de lifestyle urban, ci o documentare a valorilor reprezentative pentru Italia anilor 60, când s-a născut La Dolce Vita. Ca și Peroni Nastro Azzuro, berea creată pentru a sărbători optimismul, creativitatea și entuziasmul acelei epoci, Diario promovează aceleași valori și își ajută cititorii să redescopere frumusețea timpurilor în care trăim. Depășind rolul de simplu curator de stil, Peroni Diario a devenit nucleul şi simbolul unei comunităţi care crede că rafinamentul este o calitate exterioară, dar mai ales a spiritului.

Bucuresti, 23.01.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.