Pernod Ricard, unul dintre liderii mondiali în industria băuturilor spirtoase și a vinurilor, își continuă parteneriatul cu agenția Mediascope.
De la inițiative estivale la perioade festive cu o concurență intensă, colaborarea s-a evidențiat prin execuții si experiențe creative la punctul de vânzare, care au crescut vizibilitatea produselor premium și super-premium din portofoliul Pernod Ricard.
Prin concepte de comunicare și design diferențiatoare, Mediascope a susținut obiectivul de amplificare a legăturii dintre branduri și consumatorii finali, asigurând o prezență distinctă la raft și consolidând mesajele-cheie folosite de brand.
Extinderea parteneriatului subliniază angajamentul ambelor părți de a dezvolta proiecte noi, centrate pe inovație și experiențe imersive.
În 2025, Mediascope va pune accent pe soluții tehnologice avansate și automatizări concepute pentru a face experiența cumpărător – produs mai atractivă.
Pe lângă gestionarea materialelor de brand pentru campaniile off-trade (inclusiv campania de Paște, Summer Mix cocktails, Winter Whiskeys), Mediascope va furniza în continuare standarde înalte de execuție in magazine, anticipând nevoile consumatorilor și implementând campanii direcționate către rezultate măsurabile.
„Suntem onorați de încrederea pe care Pernod Ricard ne-o acordă în continuare. Anul 2025 ne va permite să ne calibrăm și mai bine așteptările și procesele de lucru, pentru a integra noile tehnologii în experiențele oferite consumatorilor. Ne propunem să consolidăm poziția de lider a Pernod Ricard și să obținem rezultate memorabile la fiecare campanie, transformând consumatorii în adevărați invitați ai brandului la experiențe” a declarat Dragoș Bocai, Director General Mediascope.
„Prin mixul de soluții dezvoltat împreună cu Mediascope, ne propunem să creștem impactul și interactivitatea brandurilor din portofoliului Pernod Ricard în rețelele partenere. Obiectivul echipei mele este să transformăm spațiile de vânzare în puncte de experiență premium, unde tehnologia și execuția inspirată diferențiază brandurile și aduc plus-valoare atât retailerilor, cât și consumatorilor”, a declarat Andrei Șchiopu, Head of Modern Trade, Pernod Ricard România.
„Parteneriatul cu Mediascope pentru perioada următoare se sprijină pe o viziune comună: să transformăm fiecare implementare întro experiență memorabilă, trecând — cum ne place să spunem — de la a livra la a pune în scenă. Pernod Ricard construiește platforme de storytelling și experiență pentru consumatori, iar Mediascope le amplifică prin soluții cu newtech în retail, ceea ce ne aduce sinergie între toate punctele de contact. De asemenea, prin data collection, putem documenta cu precizie interacțiunea și remodela strategia” a declarat Adelina Din Țurcanu, Head of Marketing Pernod Ricard.
Prin această colaborare extinsă, Pernod Ricard și Mediascope își reiterează angajamentul față de stabilitate, predictibilitate și creativitate experiențială, punând accent pe campanii cu obiective clare de vânzări și engagement pentru portofoliul de branduri, atât la nivel local, cât și internațional.
Extinderea parteneriatului dintre Pernod Ricard și Mediascope va pune accent pe:
- Stabilitate și predictibilitate: Echipa actuală Mediascope va rămâne implicată în proiectele Pernod Ricard, asigurând continuitate și expertiză aprofundată asupra brandurilor și implementărilor.
- Inovație și creativitate experiențială: Soluțiile de marketing 360° oferite de agenție, combinate cu tehnologie de ultimă generație, vor contribui la dezvoltarea unor campanii memorabile și la consolidarea imaginii de lider de piață pentru Pernod Ricard.
- Focus pe rezultate: Toate brief-urile de campanie vor avea ca focus obiective tangibile de vânzări și awareness pentru a implementa soluțiile inovatoare ale diviziei New Tech Mediascope.