free download 78 travel guides written by experts

Pericol de izbucnire a unei crize de comunicare

Ce putem face?

Pe data de 7 mai va avea loc seminarul Crisis Management, la hotel Novotel din Bucuresti. Evenimentul face parte din seria Advertising 2.0, o noua platforma de comunicare lansata de Evensys incepand cu anul 2008.

Seminarul este sustinut de Mihaela Nicola, CEO the group. Alaturi de aceasta vor lua cuvantul atat Sorina Mihai, Managing Partner, Nicola Porter Novelli, cat si specialisti de renume din peisajul jurnalistic romanesc. Evenimentul ofera cadrul unor prezentari legate de cauzele declansarii crizelor de comunicare si modalitatea de gestionare a acestor crize. Participantii vor asista la prezentari aplicate, vor dobandi instrumente de lucru concrete pe care le pot utiliza in activitatea lor curenta, informatii, studii si analize aflate in proprietatea exclusiva a agentiei de PR Nicola Porter Novelli.

Participantii vor avea ocazia de a afla cum se transforma o investigatie de presa intr-un subiect nefavorabil companiei si cauzele acestui fenomen, cum se vede rolul PR-ului dinspre jurnalisti atat in ceea ce priveste comunicarea constanta, comunicarea ocazionala sau comunicarea legata de evenimente speciale.  De asemenea, cei prezenti vor afla ce este o criza si in ce moment o consideram declansata, cum se gestioneaza aceasta si care este rolul CEO-ului, precum si care sunt actiunile care trebuie efectuate pe timpul crizei, pentru o gestionare eficienta a acesteia. Totodata, participantii la seminar vor parcurge un studiu de caz, tip simulare a crizei si vor afla cum se realizeaza o comunicare post-criza.
"Seminariile de acest tip s-au bucurat de o primire extrem de entuziasta a specialistilor din marketing, relatii publice, comunicare. Ne face placere sa continuam seria tematicilor abordate anul trecut si sa luat in discutie teme pe care le-au solicitat foarte multi dintre specialistii industriei de comunicare. Ca de obicei, la fiecare seminar imbinam conceptele teoretice cu aplicatii practice, cu analize pe studii de caz astfel incat participantii sa poata pleca la sfarsitul zilei cu instrumente utile si imediat aplicabile", spune Mihaela Nicola, CEO the group.

"Seminariile organizate anul trecut de Evensys in partenerat cu agentia Nicola Porter Novelli au primit calificative superlative de la participanti. Stacheta este foarte sus, noi am pregatit tematici si invitati astfel incat sa excedam din nou asteptarile celor prezenti in sala", afirma Sorina Mihai
Managing Partner, Nicola Porter Novelli.

Mihaela Nicola este CEO The Group si are peste 16 ani de experienta in comunicare, 12 dintre acestia acumulati in functii de conducere din companii de relatii publice si publicitate. Are studii in matematica, stiintele comunicarii si a absolvit un MBA in Relatii Publice. De asemenea a publicat patru carti si peste 100 de articole in reviste business si pentru femei. Mihaela Nicola a fondat the group in anul 2005 si a devenit CEO in 2006.

Sorina Mihai este Managing Partner, Nicola Porter Novelli si 8 ani experienta in activitatea de comunicare corporatista si de brand.

Pentru detalii suplimentare legate de eveniment si inscriere este disponibil site-ul //www.advertising2.ro

Bucuresti, 09.04.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *