Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Perceptum Concept doneaza o jucarie pentru fiecare gand bun

indreptat catre copiii din cadrul Institutului Clinic Fundeni

Perceptum Concept anunță campania de responsabilitate socială #ungestsimplu menit să susțină secția de pediatrie din cadrul Institutului Clinic Fundeni. Proiectul desfășurat în intervalul 9 noiembrie – 18 decembrie, cu sprijinul Angelini Pharma, Garanti Bank, ExxonMobil și în parteneriat cu Asociația P.A.V.E.L., are ca scop îmbunătățirea situației copiilor internați precum și a condițiilor de spitalizare.

În Romania, 5000 de copii sunt afectați, în prezent, de cancer, iar alți 500 sunt diagnosticați în fiecare an. Institutul Clinic Fundeni găzduiește lunar 100 de copii cu vârste între 1 și 14 ani, ce provin, în multe dintre cazuri, din familii defavorizate și ce suferă de afecțiuni renale sau de diferite forme de cancer. În plus, în cadrul spitalului, sunt tratați lunar un numar semnificativ mai mare de copii, nevoiți să vină în mod constant pentru controale și administrarea medicațiilor corespunzătoare.

Prin campania #ungestsimplu, Perceptum Concept urmărește oferirea de sprijin emoțional acestor copii, dar și strângerea de produse și de donații care să îmbunătățească experiența celor mici în cadrul spitalului, să le redea speranța și bucuria sărbătorilor. Astfel, pentru fiecare persoană care se lasă fotografiată și transmite o urare călduroasa unui copil bolnav, Perceptum Concept donează o jucărie către Institutul Clinic Fundeni.

Campania #ungestsimplu a fost demarată în data de 9 noiembrie, în cadrul evenimentului Zilele Biz. Atunci, participanții au fost întâmpinați cu brioșe pe ale căror răvașe erau trecute cuvinte cheie, ce simbolizau cele mai mari necesități ale copiilor ce suferă de afecțiuni renale și oncologice. “Fericire”, “încredere”, “energie”, “speranță” și “entuziasm” sunt doar câteva dintre trăirile care nu fac parte din viața cotidiană a copiilor internați la Institutul Clinic Fundeni. “Prin demararea acestei inițiative, urmărim să creștem empatia oamenilor și să le arătăm că nu este nevoie de fapte mărețe sau de sume exorbitante pentru a ajuta pe cineva. Mai mult decât de orice, cei mici au nevoie să simtă afecțiune și să beneficieze de sprijin moral pentru a găsi în ei puterea și determinarea de a lupta cu boala!” a declarat Raluca Ghilea, fondator Perceptum Concept.

La Zilele Biz, pe parcursul celor 5 zile de conferințe business to business, 215 participanți au făcut poze și au transmis gânduri frumoase cauzei noastre.

În plus, ca urmare a campaniei Perceptum Concept, brandurile implicate vor dona către Institutul Clinic Fundeni cadouri și dulciuri pentru copii, precum și așternuturi și un sistem de intrare securizată în secția de onco-pediatrie.

“Noi, cei de la Asociația P.A.V.E.L. luptăm de 19 ani pentru copiii bolnavi de cancer și încurajăm atât mediul privat, cât și societatea civilă să sprijine această cauză. În prezent, în România, cancerul este a doua cauză de deces pentru copiii între 4 și 14 ani, însă împreună, putem salva vieți.” a declarat Alina Mitroi, reprezentantul Asociației P.A.V.E.L.

Toate donațiile vor fi livrate în data de 18 decembrie la Institutul Clinic Fundeni de către reprezentanții Perceptum Concept, Angelini Pharma, Garanti Bank, ExxonMobil și în parteneriat cu Asociația P.A.V.E.L.

Bucuresti, 16.12.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.