Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Pepsi celebreaza ritmul fotbalului in noua sa campanie globala

Pepsi lansează campania globală de fotbal, care îi are ca protagoniști pe șase dintre cei mai mari jucători de fotbal ai lumii: Robin van Persie, David Luiz, Sergio Ramos, Sergio Agüero, Jack Wilshere și câștigătorul a patru titluri “Fifa World Player of the Year”, Leo Messi. Campania reunește lumea fotbalulului și a muzicii cu participarea talentatei artiste și producătoare Janelle Monáe, care reinterpretează, în exclusivitate și în manieră proprie, clasicul hit „Heroes”, semnat de legendarul David Bowie.

Pe lângă spotul TV, Pepsi își surprinde fanii, lansând în premieră un spot online interactiv, a cărui poveste se desfășoară pe străzile din Rio de Janeiro. Ea ne este spusă din perspectiva lui Stony, un tânăr care ne arată că orice zi se poate transforma într-una extraordinară atunci când trăiești sub îndemnul „Live for Now”. Stony îi duce pe fani într-o călătorie ritmică și plină de culoare, care unește fotbalul, muzica și arta urbană.

„Este o campanie care continuă tradiția parteneriatelor Pepsi cu eroii fotbalului mondial, având însă și această componentă nouă, interactivă, prin care fanii își personalizează experiența de brand alături de fotbaliștii preferați. Campania este o sărbătoare a sportului, muzicii, artei urbane și momentelor de fiecare zi”, spune Adriana Nestoriuc, Associate Marketing Manager CSD&Juices, PepsiCo Romania.

În spotul interactiv, consumatorii pot avea o experiență captivantă pe străzile din Rio de Janeiro, descoperind singuri momente originale, inedite, care schimbă cursul poveștii și le personalizează aventura braziliană. Fascinanta lor escapadă îmbină lumile personajelor (fotbaliști, Janelle Monáe și Stony) prin fragmente de conținut care includ: o demonstrație spontană de Samba, trucuri impresionante de la cei mai talentați fotbaliști ai momentului, beat-uri urbane, o variantă extinsă a piesei “Heroes”, în interpretarea lui Janelle Monáe, scene din culisele filmărilor de la Rio și alte surprize cu fotbaliștii lor preferați. Spotul interactiv Pepsi poate fi urmărit aici.

Lansarea spotului online interactiv face parte din platforma Pepsi Football 2014, alături de proiectul “The Art of Football”. Acesta a fost realizat de fotograful Danny Clinch, cu participarea fotbaliștilor din line-up-ul Pepsi și al unor cunoscuți artiști urbani din Marea Britanie, Argentina, Brazilia, Spania și Olanda. Colecția conține fotografii alb negru cu Leo Messi, Robin van Persie, Jack Wilshere, David Luiz, Sergio Agüero și Sergio Ramos, reinterpretate în stil propriu de fiecare artist urban în parte. Imaginile pot fi accesate aici.

Mai multe informații despre campania globală – în materialul Pepsi #FutbolNow – Making Of.

Bucuresti, 03.04.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.