expoplast Sibiu 2019

PePeTe imbraca, noua campanie marca JAZZ

PPT si Jazz iti aduc preturi pentru tine, intr-o campanie plina de umor si veselie. Campania marcheaza un inceput pentru ambii parteneri: castigarea unui nou client pentru agentia de publicitate Jazz si primul spot din istoria PPT.

Irina Pencea, Partner – “Este o experienta diferita atunci cand lucram pentru companii antreprenoriale romanesti si cand avem ocazia sa interactionam chiar cu cei care au creat business-ul. Viziunea lor este cea care ce ne inspira si procesul merge in general mult mai rapid si mai lin, intrucat ei stiu din start ce vor si ce le place pentru brandul lor. Ne-a placut cum a demarat acest parteneriat si suntem mandri sa fim agentia in mainile careia au pus premiera pe scena comunicarii”.

Pornind de la un brief ce presupunea construirea de awareness si brand equity pentru brandul PPT, agentia de publicitate Jazz a ales sa spuna o poveste asa cum trebuie: cu mult umor si relaxare. O propunere ce a dat nastere nu doar unei campanii, ci unui personaj vesel si versatil.

„Pepe s-a nascut dintr-un joc de cuvinte. Am aflat ca majoritatea clientilor Preturi Pentru Tine prefera denumirea PPT, informatie care a reprezentat un insight foarte ofertant pentru echipa. Dupa ce am imbratisat aceasta formulare nu a durat mult pana sa ne si jucam cu ea. Asa a prins radacini conceptul „PePeTe imbraca”. Urmatorul lucru de bifat a fost sa conturam personalitatea eroului nostru. Ne-am intalnit intr-o duminica, odihniti si pusi pe glume. Am trecut de la o extrema la alta, dar intr-un final am batut palma la „isteric, simpatic, care dovedeste oamenilor ca nu trebuie sa isi dea gaura in buzunar ca sa se imbrace bine” a spus, Andrei Stanciu, copywriter Jazz.

Dupa ce au fost «puse in joc» mai multe idei, de la cele mai cuminti, la cela mai aventuroase, creativii agentiei au ales sa mearga pe ideea „ isteric, simpatic care dovedeste oamenilor ca nu trebuie sa isi dea gaura in buzunar ca sa se imbrace bine”. A urmat etapa de experiment: iesirea in piata, « inarmati » cu o camera de filmat si cu umorul la purtator.

„I-am rugat pe oameni sa ne lase sa ne isterizam langa ei, am montat materialul si ne-am prezentat cu spotul filmat in pitch. Am cules ceva zambete si un client nou. Apoi am scris scriptul final pe care il vedeti azi.”, a mai adaugat Andrei Stanciu.

Valentin Suciu: „Gluma de la final vine de la vizita noastra dintr-un oras in care se afla un magazin PPT. Ne ratacisem pe strazi si am oprit masina sa intrebam un batran: „Nu va suparati, stiti unde este Preturi pentru Tine?”. „Pentru cine?” „Pentru tine…”. Spoturile au fost trase si in limba rusa. Si a fost interesant sa fac regie intr-o limba pe care nu o stiu. Nici eu, nici nimeni de pe platou in afara actorului. Dar la sfasitul zilei mi-am dat seama ca limba nu este o bariera. Mai ales cu un actor bun, un client increzator si o agentie atenta la detalii.”

Echipa Jazz care a realizat campania este formata din: Andrei Stanciu – copywriter, Valentin Suciu – Creative Partner ( de asemenea si regizorul spotului), Cristina Lungu – Account Executive, Loredana Banica – Client Service Director.

S-au alaturat campaniei: agentia de media Spoon Media, casa de productie Multimedia Est. Regizorul a fost Valentin Suciu.

Jazz a creat executiile video pentru TV si online in Romania si Republica Moldova, care vor rula incepand cu 25 august pana la finalul lunii octombrie.

Despre PPT

PPT reprezinta o retea de peste 140 de magazine de imbracaminte si incaltaminte extinsa in majoritatea judetelor din Romania, aflata in plina expansiune de la an la an. Din septembrie 2013, compania a deschis primele 2 magazine si in Republica Moldova, iar in prezent are peste 10 magazine. De asemenea, din octombrie 2013 PPT s-a lansat si in online cu www.ppt.ro unde a reusit sa obtina vanzari foarte bune.

Bucuresti, 01.09.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *