Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Pentru primul an de activitate, Wave Xperience, divizia de evenimente

a Wave Division, estimeaza o cifra de afaceri de aproximativ 1 milion de euro pentru 2012

După doar trei trimestre de la lansare, cifra de afaceri a Wave Xperience, divizia de events management a Wave Division, una dintre cele mai mari agenții de BTL full service din România, depășește 550.000 Euro, ceea ce face ca previziunile pentru sfârșitul de an să fie optimiste, așteptându-se o cifră de afaceri de aproximativ 1 milion de euro.

De la lansare și până în prezent, Wave Xperience a organizat peste 25 de evenimente, pentru clienții din portofoliul Wave Division, cu o participare între 100 si 4000 de persoane, în funcție de anvergura evenimentului.

Înființată în februarie 2012, Wave Xperience oferă servicii integrate pentru organizarea de evenimente, de la concept și comunicare strategică, analiză și cercetare până la scenografie și regie de eveniment sau asistență pentru apariții publice.

„Ceea ce oferim nou pe acest segment de piață este introducerea unor instrumente de măsurare și evaluare utilizate de Wave Division în activitățile In-Store Marketing, și adaptarea lor în domeniul managementului de evenimente. Practic, putem evalua fiecare proiect după trei indicatori (return on event, return on objectives și return on investment), astfel încât clienții să beneficieze de un raport complex privind rezultatele evenimentelor organizate. În plus, atenția pe care o acordăm fiecărui proiect în parte ne-a ajutat să ne așezăm pe această piață și să atragem clienți noi în portofoliul Wave”, declară Costin Buta, Events Director Wave Xperience.

„În contextul economic actual, nevoia companiilor de a construi relații pe termen lung cu grupurile ținta devine o prioritate, iar câștigarea încrederii consumatorilor este un obiectiv strategic pentru orice afacere. Piața pe care am intrat odată cu lansarea noii divizii, este aglomerată, competiția este acerbă și bugetele reduse, dar am deplină încredere că putem aduce un suflu nou pe acest segment, contribuind astfel la atingerea obiectivelor de afaceri ale clienților noștri.”, adaugă Al Kamara, CEO Wave Division.

Costin Buta s-a alăturat echipei Wave în ianuarie 2012 iar din februarie conduce Wave Xperience, divizia de evenimente. Are o experiență de 8 ani în domeniul comunicării și evenimentelor și a lucrat de-a lungul timpului pentru un portofoliu de clienți impresionant, printre aceștia numărându-se: Raiffeisen Bank, Nokia Romania, Rewe Group, Monsanto, Unilever South Central Europe, Petrom, Rompetrol, Dell Computers.

Bucuresti, 24.10.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.