Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Pentru prima data in Romania, IAA organizeaza

seminarul “Brand Colours” sustinut de Erich Buxbaum

International Advertising Association, Romanian Chapter, organizeaza in premiera la Bucuresti un eveniment al carui concept este cu totul inedit: analiza dintr-o altfel de perspectiva a impactului pe care culorile si lumina il au asupra valorilor brandurilor si ale corporatiilor. Erich Buxbaum, Ex Global Vice President Unilever si actualmente Vice Presedinte IAA World, respectiv Presedinte IAA Europe, reputat speaker cu mai mult de 30 de ani de experienta in marketing global, dintre care 20 in studiul culorilor, vine la IAA House pe 8 decembrie pentru a vorbi despre cele mai noi trenduri in materie de marketing si branding.

Pe langa prezentarea sintetica a studiilor din ultimii 30 de ani care trateaza problema culorilor in relatie cu brandurile, seminarul va fi o demonstratie practica, cu peste 150 de studii de caz internationale si exemple celebre, despre cum pot influenta rezultatele financiare ale companiei nuantele logo-ului, dar si despre cum pot fi acestea utilizate intr-un mod inovativ pentru a stabiliza pozitionarea unui brand.

Prelegerea se va desfasura intr-o maniera interactiva menita sa probeze abilitatile participantilor prin exercitii practice cu feedback imediat. Pe de o parte, publicul va ocazia sa inteleaga este culoarea, ce rol are lumina si cum functioneaza aceasta, cum ochiul si creierul lucreaza impreuna pentru decodarea mesajului culorilor sau ce implicatii are Teoria Gestalt in marketing si comunicare. Pe de alta parte, obiectivul seminarului este ca cei prezenti sa invetecum pot avea culorile un impact asupra valorilor brandului, dar si cum pot fi acestea utilizate consistent in procesul de branding sau cum sa intelegem si sa integram culorile in programe de marketing de succes.

Adresandu-se profesionistilor din marketing, publicitate, PR, comunicare corporativa, graphic design si cercetare de piata, “Brand Colours”este un eveniment de 1 zi, care va avea loc la IAA House. Pretul de participare este de 150 Euro pentru membrii IAA Romania si de 250 Euro pentru non membri. Studentii si absolventii Scolii IAA au o reducere de 30%, iar grupurile de peste 3 persoane provenite din aceeasi companie vor beneficia de o reducere de 25%. De asemenea, fiecare participant la seminar va primi integral studiul  “Brand Colours” sub forma unei lucrari cu peste 300 de slide-uri ilustrate.

Inscrieti-va din timp la una din adresele: anamaria.triscau@iaa.ro sau office@iaa.ro a rezerva unul din locurile limitate puse la dispozitie.

Bucuresti, 17.11.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *