Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Pentru al treilea an consecutiv, Bergenbier si Leo Burnett Group celebreaza Zilele Prieteniei

Weekend-ul acesta, Bergenbier duce experiența prieteniei la un nou nivel. În Piața Constituției, pe 4 și 5 iulie, toți prietenii sunt așteptați să trăiască experiența muzicală adevărată la cea de-a treia ediție Zilele Prieteniei Bergenbier.

În sezonul festivalurilor și al concertelor, Bergenbier pregătește publicului o experiență inovatoare, celebrând prietenia prin muzică live, dar și printr-o serie de activări digitale menite să îmbogățească experiența Zilelor Prieteniei.

Bucureștiul este cel care deschide turneul Zilele Prieteniei Bergenbier 2015, urmat de Iași, Cluj-Napoca, Brașov, Craiova și Constanța. Pe 4 iulie, în Piața Constituției, pe scena Zilelor Prieteniei Bergenbier vor urca cei de la Vița de Vie, Șuie Paparude, C.T.C., E.M.I.L., Arashai și Space Needle, iar pe 5 iulie, Zdob si Zdub, R.O.A., COMA, ZOB, Basska și The Kryptonite Sparks vor fi cei care vor asigura show-ul. Gazda evenimentelor va fi, ca în fiecare an, Bogdan Șerban, DJ Radio Tanănana.

Turneul beneficiază de o campanie de comunicare construită pe experiențele speciale oferite la evenimente. Focusul comunicării este în online, cu execuții interactive și surprinzătoare avându-i ca eroi pe o parte dintre headlinerii turneului, atât pentru site-ul turneului (www.zileleprieteniei.ro), cât și pentru restul materialelor de comunicare digitală. Mediile tradiționale (presă, radio, OOH, materiale de comunicare in-store) sunt folosite pentru comunicarea locală a evenimentelor.

„Zilele Prieteniei sunt o serie de evenimente déjà consacrate pentru consumatorii de Bergenbier, ajungand in acest an la a treia editie. Anul acesta, dorim sa aducem publicul mai aproape de artisti printr-o serie de experiente interactive si inovatoare.

Tot ce se întâmplă la concert și mai ales aplicația mobilă Bergenbier transformă participarea într-o experiență remarcabilă, oferind un motiv de nerefuzat pentru a-ți trăi prietenia.” – Victor Stroe – Strategy & Planning Director, Leo Burnett Group

Pentru ca experiența să fie completă, aplicația Bergenbier 4friends devine prietenul digital al participanților, oferindu-le cea mai bună interacțiune cu trupele de pe scenă. Prin aplicatie transformam telefonul intr-una din cele mai tari experiente la concert, utilizatorii interacționeaza cu ecranele din Piața Constituției, trimit fotografii sau mesaje, voteaza piesa pe care doresc să o asculte la bis și fac selfie-uri cu vedetele concertului. Aplicația este disponibilă atât pe iOS, cât și pe Android.

„Ediția 2015 a Zilelor Prieteniei Bergenbier vine cu suficiente argumente să convingă publicul că vara aceasta va trăi cea mai tare experiență. Am împletit muzica bună cu tehnologia pentru a crea un eveniment unic la care îi așteptăm pe toți prietenii Bergenbier.” – Valentin Stoenescu – Senior Brand Manager, Bergenbier SA

Componenta de PR a campaniei de comunicare a fost gestionată, ca și în cazul edițiilor precedente ale Zilelor Prieteniei Bergenbier, de 2ActivePR.

Fidel mentalității potrivit căreia întinzându-te după stele nu vei atinge întotdeauna una, dar nici nu te vei întoarce cu un pumn plin de noroi, Leo Burnett Group este într-o permanentă căutare a excelenței. Integrând competențele de advertising ale Leo Burnett cu cele de digital ale iLeo și cele de shopper marketing ale Arc, Leo Burnett Group vine cu o abordare cu adevărat integrată și propune un model de business proaspăt, soluții concrete și nu doar o valorificare a competențelor agenției.

Echipele care au lucrat la proiectul Zilele Prieteniei Bergenbier:
Bergenbier SA: Mihai Mihăescu (Brand Manager), Laurențiu Marin (Events Coordinator), Valentin Stoenescu (Senior Brand Manager).
Leo Burnett Group: Răzvan Căpănescu (Chief Creative Officer), Cosmin Ezaru (Senior Art Director), Radu Olteanu (Senior Copywriter), Teodora Ștefan (Copywriter), Raluca Circo (Art Director), Victor Stroe (Strategy & Planning Director), Mugur Pătrașcu (Digital Director), Corina Delea (Brand Communication Executive), Mihai Lucanu (Brand Communication Manager), Andrada Creață (Brand Communication Manager), Anda Lazăr (Brand Communication Director), Cristina Corbu (Brand Communication Manager).
Event coordination team: Cristian Balaci (Senior Producer), Ștefan Danu (Senior Producer), Smaranda Gabrielescu (Account Director)
2ActivePR: Ana Filipescu (Account Manager), Cristina Hanganu (Managing Director).

Bucuresti, 02.07.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.