free download 78 travel guides written by experts

Pe 6 decembrie, de Mos Nicolae, studentii din Bucuresti pot primi gratuit pachetele cu mancare

de la mamele lor

Vegeta, brandul ce a dat savoare mâncărurilor tradiționale gătite de către femeile din toată țara, le aduce studenților gustul preparatelor mamei, alături de amintirea momentelor de acasă, prin campania „Vegeta îți pune pe masă ce-a gătit mama acasă”.

Weekendul acesta, pe 6 decembrie, 4 microbuze Vegeta vor străbate 12 mari orașe din țară pentru a prelua mâncarea gătită de mame, chiar și micile cadouri cu ocazia Sfântului Nicolae, şi a le aduce direct la studenţii bucureşteni lipsiţi de savoarea mâncărurilor de acasă. Studenții trebuie doar să își sune mamele și să le transmită ce pofte culinare au, apoi să urmărească programul și traseul microbuzelor Vegeta și să își aștepte pachetul. De restul are grijă Vegeta.

Pentru că Vegeta își dorește ca tinerii să se mândrească cu pachetul primit de acasă, atât cu gustul mâncării gătite de mama, cât și cu aspectul pachetului, lansează și o competiție. Studenții sunt așteptați pe pagina de Facebook Vegeta România unde pot share-ui poze cu momentele în care se bucură în cămin de mâncărurile primite de la mama, putând câștiga săptămânal un kit modern pentru pachetul de acasă. Astfel, după sărbători, vor aduce bunătățile de la mama în genți termoizolante și în caserole și borcane speciale pe care le pot câștiga în perioada 23 noiembrie – 14 decembrie intrând în competiție.

„Vegeta a fost mereu în casele gospodinelor din România, iar mulți dintre noi am crescut cu acele rețete tradiționale gătite de mamele noastre, în care o linguriță cu Vegeta dădea gustul mâncării de care ne amintim cu drag. Prin această campanie ne dorim să fim mai aproape de tineri și să îi facem pe studenții care sunt departe de case să se bucure de gustul mâncării care le aduce aminte de clipele petrecute în familie. Pentru că ne dorim să ne adaptăm gusturilor și preferințelor tuturor generațiilor, Vegeta este prezentă pe piața din România atât în formula tradițională, cât și cu produse noi perfecte pentru preparate la îndemână mai ales pentru tineri”, a declarat Cristina Ghiurluc, Marketing Manager Podravka România.

Campania „Vegeta îți pune pe masă ce-a gătit mama acasă” vrea să le ofere studenților, fără niciun efort, mâncarea cu gust de acasă direct în cămin, pe masă.

Mai multe informații despre campania „Vegeta îți pune pe masă ce-a gătit mama acasă” pot fi urmărite pe blog.vegeta.ro și pe Facebook Vegeta România.

Bucuresti, 04.12.2015

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *