Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Pe 21 octombrie Marketingul intra in direct cu practicienii

“Marketing in Direct” este denumirea noii Conferinte de Marketing Direct, sustinute si recomandate de Asociatia Romana de Marketing Direct (ARMAD). Evenimentul, organizat de agentia de comunicare directa More Than Pub, se afla la prima editie si se va desfasura in data de 21 octombrie a.c. la Clubul Diplomatic din Bucuresti.

“Marketing in Direct” este evenimentul la care networking-ul, schimbul de experienta si sedimentarea cunostintelor se intampla … in direct! Conferinte concentrate intr-o singura zi, prezentari interactive, discutii libere, 3 workshopuri sustinute simultan prezentand studii de caz din zonele de baza ale Marketingului Direct (online, mobile, telemarketing, direct mailing, strategie, campanii integrate), cadouri si momente-surpriza, intr-o atmosfera animata.

Sub sloganul “Dau un regat pentru un cal!”, prima editie a Conferintei reuneste experti internationali si locali, ce vor sustine prezentari si workshop-uri cu scopul unei intelegeri mai bune a instrumentelor de marketing direct. Subiectele tratate de speakeri precum John Griffiths, Adela Rogojinaru, Maia Novolan, Shuja Shaikh si alti invitati surpriza vor re-explica bazele acestui domeniu intr-o abordare “back to basics”, deopotriva scolastic-pragmatica si creativa.

Conferinta se adreseaza tuturor practicienilor implicati in activitatile de marketing si comunicare ale companiei: Directori de Marketing, Brand Manageri, Directori de Comunicare-Relatii Publice, Directori Generali ai companiilor prestatoare de servicii, reprezentanti ai departamentului de Client Service, Account Manageri, Strategic Planneri, Directori Achizitii. Pe scurt, sunt vizati toti cei interesati sa afle cum pot fi revalorificate tehnicile de baza ale comunicarii directe in contextul actual, pentru implementarea unei campanii de succes.

Bucuresti, 25.09.2009
{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.