Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Pe 17 octombrie CohnandJansen JWT se transforma in STUDIO N9

Freaks, geeks, ingineri, cineasti, artisti, parinti, zane si nu numai, sunteti invitati la CohnandJansen JWT in Noaptea Agentiilor pentru un eveniment “aratos”. Sediul agentiei se preschimba intr-un studio de creatie si arte frumoase: scena de concert, bucatarie live, expozitii si proiectii. Noul telefon de la Nokia isi va face aparitia oficiala in fata publicului si se va arata in toata splendoarea lui de smartphone.

Oamenii implicati in organizarea evenimentului ne explica mai pe larg la ce sa ne asteptam in seara cu pricina:
“Timp de o noapte, CohnandJansen JWT se transforma intr-un studio experimentalist care ofera ocazia participantilor sa arate cine sunt.” Alex Borsan (Strategic Planner CohnandJansen JWT)

Peter (copywriter) vorbeste despre concept:
“Am pornit de la sloganul-indemn “Arata cine esti!” si cu ajutorul lui Hootsie, Batsie si Ratsie, care au fost de acord sa fie ambasadorii nostri vizuali, ne-am gandit ca daca niste animale nocturne cu o reputatie nu tocmai buna in cultura populara se arata in vazul lumii cum sunt ele de fapt, atunci oricine poate.”

In Noaptea Agentiilor, CohnandJansen JWT se imparte in cinci zone. Astfel, Viorel Copolovici este administratorul zonei Chef Star din Studio N9, el fiind cel care va prepara, in cadrul unui show live, diverse surprize culinare pentru cei care vor sa manance ceva bun.

O alta zona de interes va fi Stencil Star, unde cine vrea isi va putea alege si personaliza tricouri cu ajutorul unor sabloane si a unor markere speciale pentru textile.

“Am pregatit o serie de sabloane cu diverse fete pe care le poti asorta in diferite combinatii. Poti alege dintre diferite tipuri de par, diferite tipuri de ochi, ochelari, mustati. Iti pregatesti singur mixul care ti se potriveste, iar apoi, cu ajutorul unui sablon, il imprimi pe tricou, tricoul il iei acasa. Arati lumii cine esti.” – Alex Borsan

Pentru Billboard Star, cei de la CohnandJansen JWT si Atelierul de Print pregatesc o serie limitata cu lucrarile expuse pe panoul din Arthur Verona in ultimii sase ani. Lucrarile vor fi reunite intr-o mini-expozitie de unde vizitatorii agentiei vor putea sa plece, la finalul serii, cu cea care le-a placut cel mai mult.

Si pentru ca nu exista petrecere adevarata fara muzica si bautura, cantarea live va fi asigurata de VaduvaBob in zona Rock Star de la parterul sediului CohnandJansen JWT, unde vizitatorii se vor putea delecta si cu bauturi din partea casei.

A cincea zona a Studio N9 va fi Film Star, unde se vor proiecta filmulete si animatii. Ele vor rula atat in interiorul agentiei, cat si in exterior.

“Ideea de activare pe care CohnandJansen JWT ne-a propus-o pentru Nokia N9 cu ocazia Noptii Agentiilor ne-a incantat, fiind vorba de o abordare fresh, out of the box si care targeteaza exact segmentul de public pentru care a fost realizat smartphone-ul nostru. Este vorba despre oameni care seteaza trenduri, carora nu le este frica sa se arate celorlalti exact asa cum sunt si care sunt primii care testeaza cele mai noi lucruri care apar pe piata, de la muzica la tehnologie”. Monica Stanciu (Marketing Activation Manager Nokia Romania)

Acestea fiind scrise, pe 17 octombrie, de la ora 20.00, ne vedem la CohnandJansen JWT.

Canalele pe care este comunicata campania Studio N9 sunt paginile de Facebook ale CohnandJansen JWT (facebook.com/cohnandjansenjwt) si Nokia Romania (facebook.com/NokiaRo), pe Twitter (twitter.com/nokiaromania), precum si pe site-ul Noptii Agentiilor, eveniment initiat de echipa The Institute.

Partea executionala pentru Noaptea Agentiilor consta in poster Studio N9, branding locatie, stickere, stencils-uri si animatii.

Echipa CohnandJansen JWT implicata in realizarea campaniei este formata din Mona Petre, Liviu Avasiloiei – Art Director, Evelin Bundur – Junior Art Director, Peter Stoica, Felicia Stoica – Copywriter, Alex Borsan – Strategic Planner, Ina Simion – Client Service Director, Ana-Maria Munteanu – Account Executive si Monica Roca – Account Manager.

Bucuresti, 14.10.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.