Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Paul România lansează o nouă linie de torturi bazată pe statisticile inegalităţii de gen din România

“Bittersweet” este noua colecţie de prăjituri lansată de patiseriile Paul și subliniază problemele discriminării de gen în România, punând statistici amărui pe deserturi dulci.

Colecţia include:
Tortul diferenței de salariu
Tortul nereprezentării în parlament
Tortul Topul celor bogați
Tortul Start-up Inegal
Tartele Plafon de sticlă (care arată diferenţa în pozitii de senior management comparând cu egalitatea în poziţii din middle management)
 
Toate deserturile sunt 100% comestibile (chiar și statisticile!) și promovează cele mai populare din rețetele originale Paul (Entrement Fleur de Lys, Tartelette au citron, Tartelette au chocolat).
 

Incasarile din urma colecţiei vor finanța două activități ale organizatiei FILIA: Un program de informare a femeilor despre drepturile pe care le au pe piața muncii și folosirea instrumentelor legale pentru a combate discriminarea și o campanie de advocacy pentru promovarea reprezentării politice a intereselor femeilor.
 
“Bittersweet” este prima colecţie de deserturi sociale din lume şi a fost dezvoltată de către PAUL România Împreună cu agenţia de inovaţie MRM//McCann România.
 
“Proiectul de CSR ‘Bittersweet’ a pornit de la o problemă socială cu care orice femeie din România s-a confruntat cel puțin o dată în viață. Pornind de la premisa (susținută de statistici) conform căreia femeile consumă mai multe dulciuri decât barbații, am lansat o colecție de torturi care să dea startul unei conversații despre inegalitatea de gen, invitând femeile să facă pașii necesari pentru a avea același drepturi pe care le au barbații. Suntem entuziasmați și mândri de lansarea primelor ‘deserturi sociale’ și sperăm ca și clienții noștri să aprecieze și să ajute la micșorarea diferenței de gen” – a spus Monica Eftimie, Chief Marketing Officer Paul Romania.
 
“World Economic Forum a facut public un raport global despre diferențele de gen în 2015, conform căruia Romînia este clasată pe locul 113 din 145 în ceea ce privește egalitatea în clasa politică. Nici în alte domenii precum educația, sănătatea sau siguranța financiară nu s-a clasat bine. Proiectul ‘Bittersweet’ și-a asumat rolul de a vorbi despre aceste diferențe pentru a înuraja conversații despre importanța echilibrării balanței dintre femei și barbați în fiecare insitituție și casă din România.” – a decalarat Nir Refuah, CEO și Chief Creative Officer, MRM//McCann România

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.