Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Paul Lungu este câștigătorul celei de-a șaptea ediții ”iUmor”

Paul Lungu

Paul Lungu a câștigat cea de-a șaptea ediție ”iUmor” din acest sezon și va merge în finală împreună cu Doru Ivanov, Ana Maria Calița, Radu Bucălae, Ioana State, Cosmin Tobă și Bobi Dumitraș.

Paul Lungu, un iluzionist de 30 de ani din București, a revenit anul acesta, după ce a avut o reprezentație spectaculoasă și în primul sezon ”iUmor”. ”M-am bucurat atât de mult să îl revăd, umple timpul chiar și când nu îl vedem. După un om ca el, e foarte greu pentru altcineva să mai vină cu trei trucuri”, l-a lăudat Mihai Bendeac, în timp ce Cheloo a făcut opinie separată, fiind de părere că numărul lui Paul Lungu din primul sezon a fost mai bun.

Telespectatorii au decis însă că numărul lui merită votat în aplicația ”iUmor”, astfel că Paul Lungu va merge în finală împreună cu Doru Ivanov, Ana Maria Calița, Radu Bucălae, Ioana State, Cosmin Tobă și Bobi Dumitraș.

Paul Lungu

Cea de-a șaptea ediţie a celui mai nou sezon “iUmor”, difuzată duminică seara, între orele 20:47 și 23:00, la Antena 1, a fost lider de audiență, atât pe publicul comercial din mediul urban, cât și la nivelul întregului public din mediul urban şi la nivel național.

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 9,7 puncte de rating și 22,4% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv cu o medie de 7 puncte de rating şi 16,1 cotă de piaţă.

iUmor a fost lider și la nivelul întregului public din mediul urban cu o audiență medie de 6,7 puncte de rating și 14,1% cotă de piață, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată de Pro Tv cu 5,5 puncte de rating și 11,7% cotă de piață.

Şi la nivel național, Antena 1 a condus clasamentul audienţelor, cu 5,9 puncte de rating şi 13,1 % cotă de piaţă, în timp ce poziţia secundă era ocupată de Kanal D cu 5,5 puncte de rating și 12,2 cotă de piaţă. Pro Tv a ocupat abia poziția a treia cu 4,9 puncte de rating şi 10,9% cotă de piaţă.

În minutul de aur, 21:46, peste 1,5 milioane de telespectatori la nivel național urmăreau producția Antena 1, dublu față de cei care urmăreau atunci Pro Tv.

Ajunsă în această toamnă la cel de-al IV-lea sezon, emisiunea ”iUmor” continuă căutarea pentru cele mai bune numere de comedie din întreaga lume!

Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac sunt cei trei jurați ”iUmor” în fața cărora sute de umoriști din toate țările lumii și-au prezentat cele mai amuzante numere de stand up, magie, mimă sau improvizație. Persoanele care vor să participe în noul sezon se pot înscrie deja pe adresa casting.a1.ro.

Fiecare dintre cele trei vedete își exprimă opţiunea prin „Thumbs Up” pentru „DA” şi „Thumbs Down” pentru „NU”, iar dacă obține minimum două voturi favorabile, un concurent merge mai departe în show.

Concurenţii din fiecare ediţie, care au primit minimum doi de „DA” de la juraţi, vor putea fi votaţi de către telespectatori cu ajutorul aplicaţiei gratuite „iUmor”, creată special de Antena 1, votul începând în timpul ediţiei respective şi terminându-se a doua zi la ora 16:00.

Câştigătorul fiecărei ediţii, cel care va acumula cele mai multe voturi în aplicaţia ”iUmor”, va fi anunţat în cadrul Observatorului orei 16:00 de luni.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 29 octombrie 2017

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.