Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Patru trofee şi trei nominalizări pentru Publicis România la Cannes Lions 2017

Publicis at Cannes 2017

Publicis România a obţinut patru trofee şi trei nominalizări la ediţia din acest an a prestigiosului festival. În plus, agenţia a reuşit performanţa de a aduce în România primul Cannes Lion din categoria Mobile.

“Suntem extrem de fericiţi şi mândri de aceste rezultate. Perseverenţa cu care proiectul nostru a reuşit să obţină recunoaştere în trei categorii diferite dovedeşte că ideile noastre au fost apreciate atât din punct de vedere creativ, cât şi execuţional şi al craft-ului. În mod special, sunt mândru de rezultatul din categoria Mobile, alături de Nurun. Este o adevărată premieră şi un semn clar de ceea ce poate fi realizabil.” – Jorg Riommi, Chief Creative Officer – Publicis România

Publicis at Cannes 2017

Plimbă Ursul, campania premiată, a fost dezvoltată pentru ACR (Automobil Clubul Român) în urma câştigării grant-ului FIA. Aceasta a obţinut un total de patru trofee în categoriile Direct, Mobile şi Media.

În categoria Direct au fost, anul acesta, 2719 de înscrieri, iar Publicis a obţinut un Bronze pentru Use of Mobile. În categoria Mobile, agenţia a câştigat un Bronze pentru App Games, într-o categorie ce a strâns 1297 de entry-uri. În Media, Publicis a obţinut Silver Lion la Media / Public Sector şi Bronze Lion la Media / Use of Real-Time Data. Anul acesta, categoria Media a festivalului a strâns 2949 de entry-uri.

Ediţia din acest an a festivalului Cannes Lions a strâns peste 40,000 de înscrieri din toată lumea.

Publicis România este agenţia nr. 1 din România în Gunn Report 2016 şi Agenţia Anului la Golden Drum 2016. În plus, aceasta a fost desemnată cea mai creativă agenţie din reţeaua Publicis în CEE, dupa rezultatele Cannes Lions 2016, şi a doua ca eficienţă din România, conform Effie Effectiveness Index România 2016.De asemenea, Publicis este a treia cea mai premiată agenţie din România la Effie Awards 2017.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.