Publicis România a obţinut patru trofee şi trei nominalizări la ediţia din acest an a prestigiosului festival. În plus, agenţia a reuşit performanţa de a aduce în România primul Cannes Lion din categoria Mobile.
“Suntem extrem de fericiţi şi mândri de aceste rezultate. Perseverenţa cu care proiectul nostru a reuşit să obţină recunoaştere în trei categorii diferite dovedeşte că ideile noastre au fost apreciate atât din punct de vedere creativ, cât şi execuţional şi al craft-ului. În mod special, sunt mândru de rezultatul din categoria Mobile, alături de Nurun. Este o adevărată premieră şi un semn clar de ceea ce poate fi realizabil.” – Jorg Riommi, Chief Creative Officer – Publicis România
Plimbă Ursul, campania premiată, a fost dezvoltată pentru ACR (Automobil Clubul Român) în urma câştigării grant-ului FIA. Aceasta a obţinut un total de patru trofee în categoriile Direct, Mobile şi Media.
În categoria Direct au fost, anul acesta, 2719 de înscrieri, iar Publicis a obţinut un Bronze pentru Use of Mobile. În categoria Mobile, agenţia a câştigat un Bronze pentru App Games, într-o categorie ce a strâns 1297 de entry-uri. În Media, Publicis a obţinut Silver Lion la Media / Public Sector şi Bronze Lion la Media / Use of Real-Time Data. Anul acesta, categoria Media a festivalului a strâns 2949 de entry-uri.
Ediţia din acest an a festivalului Cannes Lions a strâns peste 40,000 de înscrieri din toată lumea.
Publicis România este agenţia nr. 1 din România în Gunn Report 2016 şi Agenţia Anului la Golden Drum 2016. În plus, aceasta a fost desemnată cea mai creativă agenţie din reţeaua Publicis în CEE, dupa rezultatele Cannes Lions 2016, şi a doua ca eficienţă din România, conform Effie Effectiveness Index România 2016.De asemenea, Publicis este a treia cea mai premiată agenţie din România la Effie Awards 2017.