Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Patru premii din tot atâtea înscrieri pentru Free Communication, la PRGN Awards

Sanofi - Digital Air Force - Gold - Employer Branding & Internal Events

PRGN (Public Relations Global Network), una dintre cele mai mari rețele internaționale de agenții independente de PR și comunicare din lume, și-a anunțat câștigătorii la PRGN Awards. Free Communication se regăsește în topul agențiilor, cu 4 premii câștigate dintr-un total de 4 aplicații trimise. Campaniile Free au fost remarcate și premiate astfel:

  • AUR: „Digital Air Force”, dezvoltată pentru Sanofi Romania, la secțiunea „Employer branding and internal events”
  • ARGINT: „Purpose day CHC”, dezvoltată pentru Sanofi Romania, la aceeași secțiune, „Employer branding and internal events”
  • BRONZ: #vădsalatepestetot, campanie dezvoltată pe Instagram pentru Eisberg România, a luat două metalii de bronz, la secțiunile „Social Media Communications”, respectiv „Client communications in Covid-19”.

Sanofi - Digital Air Force - Gold - Employer Branding & Internal Events

Sanofi - Purpose Day - Silver - Employer Branding & Internal Comm

I see salads everywhere - Bronze - Social Media Communications

I see salads everywhere - Bronze - Client communications in covid-19

PRGN Awards este o competiție anuală. În 2020 au fost înscrise 154 de proiecte în 22 de categorii, înregistrând un număr record de 199 de înscrieri. Jurații sunt profesioniștii din rețea. Anul acesta, Gala a avut loc online, într-un eveniment virtual.

„Prin premiile PRGN, sărbătorim în fiecare an munca remarcabilă făcută de agențiile noastre membre și în același timp oferim inspirație și idei pentru proiecte viitoare”, a declarat președintele PRGN, Robert Bauer. „A vedea modul în care colegii din întreaga lume au abordat și rezolvat diverse provocări este adesea un pas major pentru a găsi noi soluții pentru propriile sarcini. Așadar, premiile noastre reprezintă o modalitate foarte bună pentru a face schimb de cunoștințe”.

„Mă bucură în fiecare an premiile PRGN – ne aduc recunoaștere într-o lume profesională asemenea nouă, cu valori si principii comune, dar abordări diverse. Nu se participă de dragul premiilor, nu există parti pris-uri – vorbim despre o competiție onestă și motivantă de idei între parteneri și prieteni, pentru că asta și suntem în această rețea. A fost un an complicat, nu am înscris multe campanii – dar toate cele pe care le-am înscris au fost premiate. Sunt fericită pentru acest rezultat al echipei Free, pentru echipă și pentru clienții noștri”, a completat Alexandra Diniță, General Manager Free Communication.

PRGN este una dintre cele mai mari rețele internaționale de agenții independente de PR și comunicare din toată lumea, care reunește aproximativ 1000 de profesioniști din 53 de orașe. Free Communication a fost aleasă membru exclusiv în România, în 2014.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.