Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“Patitu’ este mai asigurat decat crede!”, o campanie marca Lowe&Partners, pentru Gothaer

Grupul Gothaer – una dintre cele mai vechi si puternice companii de asigurari din Germania se lanseaza in Romania printr-o campanie integrata semnata Lowe&Partners, GolinHarris, BPN si Hyperactive

Totul a pornit de la o provocare foarte interesanta: aceea de a transpune creativ diferentiatorul unei noi companii de asigurari pe piata din Romania ale carei produse aduc siguranta si… un pic mai mult. “Patitu’” a fost conceptul declarat castigator in cadrul licitatiei de comunicare organizata de compania Gothaer Asigurari Reasigurari in luna noiembrie a anului trecut.

Cu peste 200 de ani de experienta in domeniul asigurarilor, grupul Gothaer a sosit in Romania si transmite prin campania de lansare ca produsele sale se bazeaza pe experientele clientilor sai, de aceea studiaza neprevazutul, pentru a oferi asigurarile de care fiecare dintre noi avem nevoie. Asa se face ca personajul central al campaniei este de fapt un“cvartet” – Patitu’ alaturi de trei specialisti Gothaer care ii cerceteaza pas cu pas intamplarile ghinioniste.

“Datoria noastra este sa ne protejam cel mai bine clientii si sa le imbunatatim viata, oferindu-le produse si servicii care depasesc granitele asigurarilor clasice. Conceptul campaniei, situatiile create si imaginile absolut savuroase cu specialistii Gothaer care il insotesc peste tot pe personajul principal – Patitu’, transpun memorabil pozitionarea companiei noastre prin mesajul: Esti mai asigurat decat crezi, un diferentiator puternic in piata de asigurari din Romania,” a spus Anca Babaneata, CEO Gothaer Asigurari Reasigurari.

“Pasul creativ nu a fost deloc dificil avand la indemana un brand promise atat de generos. Se spune ca pentru a intelege cu adevarat pe cineva trebuie sa-i incalti pantofii. Ca sa intelegem ghinionul autohton, i-am invitat pe cei de la Gothaer sa paseasca pe urmele unei metafore, personajul caruia i se intampla lucruri neplacute, cand se asteapta cel mai putin. Asa a luat nastere Patitu’”, spune Marina Cordun, Copywriter, Lowe&Partners.

Strategia si implementarea campaniei media au fost asigurate de agentia BPN, care, alaturi de comunicarea intensa pe TV, a plasat mesajele Gothaer in online, presa si outdoor. Campania OOH include si un proiect spectacaculos in statia de metrou Unirii unde cei 3 specialisti Gothaer, au studiat intamplarile neprevazute in care s-a regasit Patitu’.

Lansarea brandului pe piata din Romania a fost incununata si de o serie de evenimente speciale pentru angajati, presa, parteneri si public. GolinHarris a contribuit la implementarea a doua dintre acestea, gestionand totodata si strategia de media relations.

Nu in ultimul rand, Dosarul lui Patitu’, platforma de online gazduita pe site-ul www.gothaer.ro, a fost dezvoltata de echipa HyperActive.

Proiectul a fost dezvoltat și implementat de echipele:
– Gothaer Asigurari Reasigurari: Anca Babaneata – CEO, Ilona Rusa – Director Marketing, Andreea Bucur – Specialist Marketing
– Lowe&Partners: Manuela Gogu, Director de Creatie, Marina Cordun – Copywriter, Claudia Pascu – Art Director, Razvan Dumitrescu – Strategy Director, Oana Serban – Account Director, Mihaela Pegulescu – Account Manager, Elena Cernatescu –
E Thinker.


Bucuresti, 18.03.2013

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.