Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

pastel extinde parteneriatul cu Renault Commercial Roumanie la nivel regional

pastel, agenție ce oferă experiențe de brand integrate, extinde la nivel regional colaborarea cu Renault Commercial Roumanie pentru campaniile de comunicare derulate pe partea de post-vânzare. Astfel, în urma licitației organizate pentru stabilirea conceptului de comunicare a campaniei de iarnă, Renault Central a decis ca propunerile agenției pastel să treacă granițele țării și să se regăsească în comunicarea brandului atât în România cât și în Rusia și Bulgaria.

După ce în ultimii 3 ani, pastel a dezvoltat local proiecte de design, video, digital dar și evenimente pentru grupul Renault, proiecte considerate și la nivel regional „best practice”, s-a simțit nevoia de a comunica unitar, sub același concept în mai multe țări din regiune, pe partea de post–vânzare. Astfel, campania de sezon Renault Service, „Winter maintenance”, dezvoltată sub conceptul pastel, comunică posesorilor de autovehicule Renault, beneficiile oferite pentru întreținerea mașinii în perioada iernii. Campaniile de comunicare au în centrul atenției grija pentru consumator și transmiterea sentimentului de siguranță și confort oferit prin serviciile Renault Service, iar acest lucru se regăsește atât în concepte cât și la nivel vizual în toate propunerile agenției. 

„Am fost foarte încântați să vedem că propunerea noastră a reușit ca printr-un mesaj să transmită atât identitatea brandului cât și să răspundă specificului mai multor țări din regiune la nivel de abordare a consumatorilor. După 3 ani de colaborare la nivel local cu grupul Renault am ajuns să înțelegem foarte bine valorile companiei și să le transpunem în toate materialele grafice și conceptele dezvoltate. Însă faptul că la nivel de creație am condus Renault și dincolo de granițele țării, ne confirmă importanța înțelegerii aprofundate a brandului dar și acea extra cunoaștere a consumatorului și specificului celorlalte țări, pentru ca mesajele să răspundă nevoilor de comunicare la nivel regional”, a declarat Dana Nae Popa, Managing Director pastel.

Extinderea regională a colaborării cu Renault Commercial Roumanie arată și la nivel de industrie de comunicare faptul că România și consumatorii români încep să perceapă altfel publicitatea și să se alinieze la nivel de percepție la felul în care răspund mesajelor de comunicare și consumatorii din alte țări. 
 

„Ne bucurăm când lucrăm cu o agenție care ajunge să ne cunoască atât de bine, încât mesajele lor pot trece barierele regionale și pot transmite consumatorilor noștri valorile în care noi credem, astfel încât acestea să fie la fel de bine percepute atât în România cât și în țările din regiune. Pentru noi, totul este o experiență, nu doar un serviciu oferit posesorilor de vehicule Renault. Faptul că viziunea dezvoltată local împreună cu agenția pastel pentru campania de iarnă Renault Service a fost acceptata și de alte țări din regiune este un motiv de mândrie deoarece nu doar tehnologia Renault trece granițele țării, ci și viziunea creativă în comunicare”, a declarat Raluca Marin, BtoC Manager BtoC & AFS Communication, Renault Commercial Roumanie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *