Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

pastel lanseaza “colindele marcom”,

intr-o campanie ce indeamna industria de marketing si comunicare sa fie mai unita

Agenția de comunicare integrată pastel a lansat o campanie de Crăciun a cărei componentă principală sunt colindele marcom. Acestea sunt în număr de opt, fiind adaptate după melodii cunoscute, precum O, brad frumos, O, ce veste minunată sau Jingle Bells. Toate versurile au fost, însă, transformate pentru a fi relevante pentru specialiștii în comunicare.

“Am pus multă pasiune în această campanie”, a declarat Ioana Mucenic, managing partner pastel. “Am refăcut versurile, am ales artiștii, am refăcut toată orchestrația. Acum putem să cântăm despre deadline-uri, analize SWOT, pitch-uri și brief-uri, termeni pe care îi folosim zilnic în publicitate”, a încheiat managerul agenției.

Alături de colinde, pastel a inițiat și o campanie, numită #ADmistitiu, ce se desfășoară pe Facebook. În cadrul acesteia, oamenii sunt invitați să dedice un colind către un competitor. Pot face acest lucru foarte simplu, cu un share pe profilul de Facebook al rivalului.

“Se spune că, de Sărbători, suntem mai buni. Dar e ușor să fim buni cu cei care ne sunt dragi”, a explicat Dana Nae Popa, managing partner pastel. “Noi îi invităm pe cei care lucrează în publicitate, fie în agenție, fie în companii, să își colinde rivalii cu unul dintre cele opt colinde. Fără alte vorbe, fără declarații, căci colindul spune totul”, a încheiat Dana.

Campania își propune să creeze un sentiment de apartenență tuturor celor care lucrează în marketing și comunicare. Versurile colindelor prezintă situații universale, cu care orice publicitar se identifică. La fel, videoclipul creat pentru colindul “Deadline-uri, deadline-uri” e reprezentativ pentru ziua de lucru a oricărui account, creativ, PR-ist sau brand manager: multe proiecte, timp de lucru scurt, nenumărate întreruperi și distracții.

“Această campanie nu este despre noi, despre pastel”, a adăugat Ioana Mucenic. “Cu aceste colinde, facem haz de necaz și ne reamintim că ne place la nebunie să lucrăm în publicitate”, a concluzionat Ioana.

Toate informațiile despre campanie se găsesc pe www.ADmistitiu.ro și pe pagina de Facebook dedicată. Filmul de prezentare a campaniei se poate vizualiza aici: https://www.youtube.com/watch?v=YqykhR3gD-U.

La această campanie au lucrat:
Textele colindelor: Ciprian Sava și Florin Dobre, Producție video: Florin Dobre, Design și website: Paul Cotor.
Cu suportul și entuziasmul întregii echipe pastel.

Bucuresti, 11.12.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.