Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Pasageri vs. Ryanair! Ce drepturi avem in caz de anulare a zborului

ECC-Net logo

Compania de transport aerian low cost Ryanair a anunțat că intenționează să anuleze mai multe zboruri programate și pentru care au fost vândute deja bilete, din motive comerciale. A fost publicată deja o listă a acestor zboruri care poate fi găsită pe pagina oficială a companiei. https://www.ryanair.com/gb/en/useful-info/help-centre/travel-updates/flight-cancellations7

În această situație, pasagerii zborurilor anulate trebuie să știe că drepturile stabilite prin legislația europeană, în speță Regulamentul UE 261/2004, nu pot fi încălcate. Acest lucru a fost subliniat luni, 18.09.2017, și de Comisarul European pentru Transporturi, doamna Violeta Bulc.

ECC-Net logo

Prin urmare, dacă ai fost anunțat că zborul tău cu Ryanair a fost anulat, ai dreptul în primul rând la rambursare în termen de şapte zile a întregului cost al biletului sau la redirecționare.

În plus, în funcție de momentul în care ai fost anunțat de anulare, poți solicita companiei aeriene și compensațiile stabilite de Regulamentul UE 261/2004. Acestea sunt calculate având în vedere distanța zborului anulat și pot fi de la 250 EUR la 600 EUR.

ECC Romania te sfătuiește:
• Citește cu atenție secțiunea Drepturile pasagerilor aerieni din cadrul Întreabă expertul de pe site-ul nostru care îți explică pe larg care sunt drepturile tale în caz de anulare a unui zbor: https://www.eccromania.ro/informatii/intreaba-expertul/drepturile-pasagerilor-aerieni/
• Dacă nu ești lămurit sau cazul tău este mai complex, sună-ne, trimite-ne un e-mail sau o întrebare pe Facebook (https://www.facebook.com/ECC.Romania) și îți vom oferi un sfat gratuit, special pentru situația ta.
• Transmite companiei aeriene o solicitare de plată a compensațiilor legale, utilizând formularul disponibil pe site-ul acesteia.( https://www.ryanair.com/gb/en/check-in)
• Dacă nu primești un răspuns în termen de maxim 30 de zile sau primești un răspuns negativ, trimite-ne o reclamație însoțită de: confirmare rezervare/itinerariu, reclamația transmisă către compania aeriană și, dacă este cazul, răspunsul primit. Vom încerca să găsim o soluție pe cale amiabilă, gratuit pentru tine.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.