Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Parfumeria Createur 5 D’emotion aduce in Romania celebrele bijuterii Catherine Michiels

Creaţiile sale sunt purtate de toate vedetele A list de la Hollywood, atât datorită designului, cât mai ales graţie semnificaţiei spirituale a fiecărei piese simbol

Johnny Depp, Angelina Jolie, Brad Pitt, Scarlett Johansson, Orlando Bloom, Julia Roberts,Lenny Kravitz, Sandra Bullock, Sharon Stone,Uma Thurman, Nicole Kidman sau Gwyneth Paltrow sunt numai câteva dintre vedetele care au devenit adevăraţi ambasadori si bijuteriilor semnate de Catherine Michiels.

Creatoarea de origine belgiană a studiat la Arts & Metier Institute din Bruxelles, pentru ca apoi să devină maistru Reiki şi să se îndrepte şi către studiul influenţei simbolurilor şi a pietrelor preţioase şi semipreţioase în viaţa de zi cu zi. Latura sa spirituală, alături de preocuparea ştiinţifică pentru geodezie şi talentul pentru design, au purtat-o către statutul de creatoare a celor mai purtate bijuterii de la Hollywood.

"Catherine nu creează simple bijuterii..Creaţiile sale fac parte dintr-un stil de viață asumat. Sunt mai mult decât un trend. Încurajează libertatea de expresie", spune Alexandra Paven, fondatoarea Createur 5 D’emotion. "Faptul că a reuşit să încorporeze toate aceste semnificaţii în brăţări care au şi acel «coolness factor» a contribuit enorm la succesul de care se bucură şi suntem extrem de incantati de faptul că marca CM a ales Createur 5 D’emotion pentru a distribui aceste creaţii şi în România" a adăugat Alexandra, unul dintre cei mai activi cool hunteri din piaţa locală.

Pentru început în România va fi disponibilă colecţia Soul Cast Collection, care include braţări cu şnur de mătase, pe care se regăsesc talismane cu semnificaţie spirituală, din metale şi pietre preţioase şi semipreţioase. Fiecare piesă are un scop şi o menire, fiind gândite pentru a fi purtate alături de ceas, în ideea de a determina purtătorul să le privească cât mai des, pentru a-şi reaminti ceea ce este cu adevărat important în viaţă. Cele mai multe dintre vedete au ales că cumpere mai multe piese, pe care le poartă concomitent, atât din raţiunile legate de semnificaţie, dar şi datorită aspectului extrem de atrăgător.

Alexandra Paven a abordat-o pe creatoare dupa ce a studiat îndeaproape segmentul brăţărilor, în ideea de a le oferi clienţilor cele mai noi tendiţe în bijuteria casual şi pentru a completa portofoliul de produse de nişă pe care le promovează Createur 5 D’emotion. „Am decis să nu urmez trendul românesc de a transforma nişa în comercial, aşa că în loc de a deschide altă parfumerie în Bucuresti, m-am hotărât să încerc să creez un stil de exprimare diferit. La inceputul anului am lansat Hobirama – un magazin conceptual cu branduri foarte creative: Aniel – marcă icon pentru cunoscători, celebrii balerini inspiraţi de pantoful de dans – Best Behaviour, Masnada sau Barbara i Gongini sunt câteva dintre mărcile de nişă pe care le promovăm. Ambele magazine se completeaza reciproc si se adreseaza direct cautatorilor de “comori” în materie de fashion” a încheiat Alexandra Paven.

Braţările din colecţia disponibilă în România, realizate din argint, aur, diamante, turmaline şi alte pietre preţioase şi semipreţioase au preţuri cuprinse între 90 şi 300 EUR, dar clienţii pot solicita şi alte modele din colecţiile CM, cu preţuri la cerere.

Bucuresti, 16.11.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.