free download 78 travel guides written by experts

Paralela 45 obtine trofeul Superbrands 2013/2014

Paralela 45 primeşte recunoaşterea de Superbrand în categoria agenţiilor de turism, conform analizei realizate de organizaţia cu acelaşi nume.

Pe parcursul celor 20 de ani de activitate statutul de Superbrand a devenit recunoscut drept un pilon de comparaţie pentru brandurile de succes, precum şi un instrument de promovare a potenţialului pieţei româneşti, oferind o reflectare obiectivă şi credibilă a tendinţelor pieţei, a comportamentului consumatorului, interesat din ce în ce mai mult de calitate şi respect.

Superbrands este un studiu independent care se realizează în 88 de ţări de pe patru continente, în România fiind la a şasea ediţie. Cercetarea a evaluat 1.395 de branduri din 52 de categorii. Cartea Superbrands pentru România este distribuită la nivel naţional şi internaţional.

Brandurile eligibile au fost evaluate în baza metodologiei internaţionale Superbrands care cuprinde două etape. În prima etapă, Consiliul Superbrands, alcătuit din 25 de specialişti în management, marketing, comunicare şi branding, a asigurat selecţia calitativă a listei de branduri, pe baza următoarelor criterii: încredere, calitate şi diferenţiere pe piaţă, aplicate în toate programele ce se desfăşoară în lume. În urma acestei etape, cele 578 de branduri calificate au fost incluse în cercetarea de piaţă, realizată cu sprijinul IPSOS, pe un eşantion reprezentativ de 1.500 de consumatori romani, la nivel urban. Rezultatele finale ale cercetării reflectă opţiunile consumatorilor romani pentru cele 300 de branduri eligibile pentru statutul de Superbrand pe piaţa din România.

„La începutul anului ne-am propus să lărgim numărul ofertelor din portofoliu şi să căutăm noi destinaţii şi circuite care să transforme în realitatea visul oricărui turist. Ne doream să le mulţumim pentru cei peste 24 de ani de când ne calcă pragul agenţiilor şi mai nou şi al website-ului cu vânzare online. Recunoaşterea profesionalismului şi calităţii de către turiştii romani prin Trofeul Superbrands vine precum o încununare a efortorilor noastre ce ne ambiţionează şi mai mult să continuăm să creăm vacanţe de neuitat. Pentru noi o astfel de confirmare prin cele două distincţii primite anul acesta, Superbrands şi Trusted Brands, reprezintă poate că cea mai mare realizare de până acum”, a declarat Alin Burcea, Preşedinte Paralela 45.

Paralela 45 activează de peste 24 de ani pe piaţa vacantelor, fiind unul dintre cele mai vechi branduri de turism din România, ce deţine o reţea naţională formată din 35 agenţii şi aproape 200 de angajaţi. Alături de turismul individual şi intern, chartere, bilete de avion, Paralela 45 se concetreaza acum pe cele peste 100 de circuite pe toate continentele, multe dintre acestea regăsindu-se în exclusivitate doar aici. Circuitele în Africa, America şi destinaţiile exotice reprezintă punctele forte ale ofertei agenţiei Paralela 45.

Tot anul acesta, Paralela 45 a fost recunoscută drept „The most trusted brand 2014”, la categoria Agenţii de Turism în cadrul studiului de piaţă realizat asupra consumatorului roman de revista Reader’s Digest. Este cel de-al şaselea an consecutiv în care Paralelă 45 se bucura de cel mai ridicat nivel de încredere în achiziţionarea vacantelor.

Bucuresti, 03.06.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *