Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Paper Plus: “Segmentul HoReCa va genera o crestere de 20%-30%

a vânzărilor de produse AfH în 2008 "

Introducerea standardului HACCP va impulsiona creşterea cererilor de produse AfH înregistrate pe segmentul HoReCa din România

Bucureşti, 16 octombrie 2007: Compania Paper Plus, unul dintre liderii pieţei AfH (Away from Home) din România, estimează că volumul cererilor pentru acest tip de produse pe segmentul HoReCa va cunoaşte o creştere de aproximativ 20%-30% în 2008. Unul dintre elementele care vor influenţa evoluţia vânzărilor de produse AfH pe segmentul HoReCa este impunerea unor noi standarde europene şi norme de igienă în spaţiile publice, precum standardul HACCP. Potrivit standardului HACCP, care presupune certificarea sistemelor de management al siguranţei alimentelor, segmentul HoReCa (hoteluri, restaurante, catering) va trebui să respecte normele de igienă impuse la nivel european, prin dotarea corespunzătoare a spaţiilor publice. Paper Plus estimează că cererea de dispensere pentru hârtie şi consumabile  din partea jucătorilor pe acest segment va înregistra o creştere semnificativă.  

“Adoptarea standardului HACCP de către jucătorii din sectorul HoReCa din România va avea un impact direct asupra evoluţiei pieţei locale de AfH în următorii ani. Ne aşteptăm ca cererile venite din partea restaurantelor şi hotelurilor să contribuie la creşterea cu 30% a vânzărilor de produse AfH anul viitor. În zonele turistice creşterea va fi chiar mai mare, de până la 50%, datorită standardelor înalte de igienă şi confort impuse de către agenţiile de turism“, declară Marian Ivan, General Manager Paper Plus.

Deşi până în prezent obiectivele de business ale Paper Plus s-au orientat în special către segmente precum industrie sau real estate, vânzările de produse AfH către companiile prezente în sectorul HoReCa sunt în creştere. 

Investiţia pe care un restaurant trebuie să o facă pentru utilarea bucătăriilor şi a toaletelor cu dispensere AfH variază între 100 RON şi 1.000 RON, în funcţie de particularităţile locaţiei. În ceea ce priveşte investiţia anuală în consumabile AfH (role de prosoape de hârtie, role de hârtie igienică, flacoane de săpun lichid, detergent, sau odorizant), aceasta se ridică la aproximativ 28.800 RON (288 milioane lei vechi), în cazul unui restaurant mediu.

Sistemul HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Point – Analiza riscurilor în cadrul sistemelor de management al igienei) presupune producţia, transportul, depozitarea, servirea şi comerţul alimentelor pe baza principiilor unui sistem de management al siguranţei produselor alimentare. Acest sistem este prevăzut de legislaţia internaţională (Directiva Consiliului CE 93/43/EEC/14 iunie 1993, Regulamentul U.E. 178/2002) şi cea din România (Legea 150/2004, H.G. 924 /11 august 2005).

Bucuresti, 16.10.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.