free download 78 travel guides written by experts

Paper Plus adauga doua noi branduri proprii

în portofoliul său de produse

Stok și Aqua Plus sunt cele mai noi branduri românești de AfH, lansate de Paper Plus la începutul acestui an, care vor contribui la creșterea cotei de piață a companiei, cu până la 5% anul acesta 

Compania Paper Plus, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de produse AfH a lansat în luna martie două noi branduri proprii, Stok şi Aqua, adăugând portofoliului său o nouă gamă de produse profesionale de igienă românești pentru spațiile publice.
Noile branduri reprezintă cele două categorii principale de produse AfH pe care le comercializează compania: produse din hârtie, precum prosoape din hârtie, hârtie igienică și dispensere dedicate acestora, comercializate sub brandul Stok – paper system și produslele de împrospătare, curățare și igienizare precum detergenți profesionali, săpun lichid sau odorizante, sub brandul Aqua Plus – fresh system. Investiția totală a companiei în dezvoltarea şi lansarea celor două noi branduri s-a ridicat la 10.000 euro.

Sub brandul Stok, compania va lansa, anul acesta, două noi tipuri de prosoape pliate și două noi tipuri de role cu derulare centrală, un tip de rolă de hârtie pentru pat destinată spitalelor, cabinetelor și saloanelor de frumusețe. 

“Lansarea celor două noi branduri proprii, Stok și Aqua Plus, reprezintă un pas foarte important pe care Paper Plus îl face pe piața locală de AfH, având în vedere faptul că, în prezent, suntem singura companie care deține branduri autohtone de produse de igienă profesionale. Această decizie face parte, de altfel, din strategia noastră de consolidare a companiei pe o piață cu un potențial de creștere mare. Intenționăm să poziționăm aceste branduri în topul produselor AfH, prin raportul foarte bun performanță – eficiență – preț pe are îl oferă și mizăm pe o cotă de piață de 15% anul acesta”, declară Marian Ivan, General Manager Paper Plus.

De asemenea, la începutul acestui an, Paper Plus a operat o schimbare a logo-ului, acesta fiind adaptat valorilor și misiunii companiei, aceea de a oferi valoare clienților săi prin implementarea principiului economiei de resurse și costuri în oferta produselor sale.  

Bucuresti, 10.04.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *