Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Panoul agentiei Cohn&Jansen JWT de pe strada Arthur Verona devine un manifest si in mediul online

Cohn&Jansen JWT da viata manifestului de pe strada Arthur Verona si în mediul online: www.panouarthurverona.ro.

“Panoul de pe Arthur Verona a venit ca răspuns la ceea ce se întâmplă în jurul nostru, iar panoul de sarbatori 2011 ironizează şi aduce în lumina reflectoarelor: PORCUL; porcul care este taiat în faţa blocurilor de pe străzile din Capitală, porcul care a omorât un om şi imaginile şocante din mass-media, capul de porc din oferta de sarbatori, carnea de porc consumata in exces şi multe alte situaţii care sunt prezente pe ecranele de televizor din casele românilor” declara echipa Cohn&Jansen JWT.

Site-ul www.panouarthurverona.ro devine astfel un clasor al acestor malformatii şi un mediu liber de exprimare: “Vrem să facem din site o platformă unde oamenii care nu mai pot duce atâta prost gust în existenţele lor să se poată exprima. Fără încrâncenare, ci mai degrabă zâmbind – fie şi amar. Fără părtinire, fără ură, dar şi fără inhibiţii. Cu stil.” zic cei de la Cohn&Jansen JWT.

De asemenea, noul site devine o colecţie cât mai amplă de subiecte preluate din mass-media şi comentate apoi de către agenţie: “Nu numai ochiul care vede, ci şi mintea care judecă”.

Povestea panoului

Panoul publicitar de pe strada Arthur Verona a fost închiriat de către agenţia Cohn&Jansen JWT încă din anul 2005. Timp de şase ani, echipa agenţiei aduce idei şi mesaje noi.

Încă de la inceput, rolul acestui panou a fost să arate lumii o versiune personalizată despre ceea ce se întâmplă, la un moment dat sau altul, în societate.

În timp, panoul a devenit o replică pe care membrii agenţiei o dau situaţiilor care au loc în Romania şi de-alungul acestor 6 ani, agenţia de publicitate a reuşit să facă dintr-un panou oarecare un manifest social.

Amintim câteva teme din cele expuse: primul panou a avut ca punct de pornire criza ostaticilor români din Irak – “Durerea naşte ură”, problema spitalelor din Romania care devenise la un moment dat subiect de film – “Moartea Domnului Lazărescu”, naţionala pierduse meciul cu Danemarca şi ratase calificarea la Campionatul Mondial din 2006 – “Încă o calificare ratată”, şi elevii care au picat bacalaureatul in 2011 – "Kunva ave-ţi ideie dece nam loat bacu anu ăsta gen?”.

Bucuresti, 22.12.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.