free download 78 travel guides written by experts

Panasonic sustine campaniile de Buy-Back

Panasonic Romania sprijină, de la începutul acestui an, o campanie de buy-back care vizează colectarea aparatelor TV vechi şi a monitoarelor de calculator.
 
Pentru fiecare televizor sau monitor de calculator vechi adus la unul din magazinele partenere, Panasonic & partenerii sai susţin 15% din preţul de achizitionare a unuia nou.

Acţiunea este menită să ajute companiile de colectare a deşeurilor electronice din Romania şi face parte, totodată, din strategia Panasonic la nivel global de susţinere a tuturor acţiunilor menite să reducă poluarea mediului.

Panasonic a demarat această acţiune încă de la inceputul anului 2009 şi va continua să sustină toate actiunile de acest gen, în  prezent avand în desfăşurare acţiuni de buy-back în următoarele reţele de retail: Altex, Carrefour, Domo, Flamingo, Marelvi, Auchan,  precum şi în magazinele uni-brand Panasonic din Bucureşti – Unirea Center etaj 3, Oradea – Magazin Crişul etaj 4 şi Galeriile Real,  Bacau – Galeriile Real.

Panasonic are peste 320.000 de angajaţi şi se mândreşte cu activităţi în aproape toate ţările din lume. Ţinând cont de acest fapt, Panasonic este o companie globală în adevăratul sens al cuvântului şi, ca producător important, îşi ia în serios responsabilităţile legate de mediu precum şi cele ce îi revin din apartenenţa la comunitate.

Recunoscându-şi obligaţiile ce îi revin în conservarea şi protejarea mediului ambiant, managementul Panasonic a adăugat obiective ecologice ambiţioase la planul său de afaceri GP3 pe trei ani. În paralel cu profitabilitatea şi creşterea constantă, realizările Panasonic vor fi de asemenea evaluate în funcţie de nivelul la care acestea sunt capabile să reducă impactul asupra mediului, datorat operaţiunilor şi produselor sale.

Declaraţia Eco-Ideilor Panasonic

Suplimentar la adăugarea obiectivelor de mediu majore la planul de afaceri GP3, dl. Fumio Ohtsubo, preşedinte al Matsushita Electric Industrial, a anunţat recent declaraţia Eco-Ideilor Panasonic, care cuprinde trei promisiuni:
1. Vom realiza produse eficiente energetic
2. Vom reduce emisiile de CO2 în toate fabricile noastre
3. Vom încuraja desfăşurarea activităţilor de mediu la nivel global

Ce înseamnă însă în practică aceste promisiuni?

Produse eficiente energetic

Panasonic doreşte să livreze produse cât mai ecologice.

Aceasta nu înseamnă numai utilizarea materialelor corespunzătoare (de ex. difuzoare din fibre de bambus) sau integrarea reciclabilităţii în designul produsului ci şi asigurarea faptului că produsele economisesc eficient energia. Panasonic tinde să mărească numărul de produse care au o înaltă performanţă de eficienţă energetică, retrăgând de pe piaţă în acelaşi timp produsele cu eficienţă energetică redusă.

Reducerea CO2 cu până la 300.000 de tone până în 2010

Până în 2011, adică în următorii trei ani, Panasonic va încerca să elimine 300.000 de tone de CO2 emise de cele 294 de fabrici ale sale de pe întreg globul.

În 2011, Panasonic intenţionează să reducă şi mai mult emisiile şi să ajungă la nivelul celor din 2001, revenind astfel cu zece ani în urmă în privinţa nivelului emisiilor de CO2.

Pentru atingerea acestei ţinte, Panasonic a creat un sistem de monitorizare lunară a 23 de indicatori de performanţă privind mediul (cum ar fi emisiile de CO2) de la fiecare din cele 294 de fabrici din lumea întreagă. În plus, la fel de important este faptul că reducerea emisiilor de CO2 nu este limitată numai la activităţile de producţie ci include şi: planificarea, aprovizionarea, vânzarea, logistica şi reciclarea prin îmbunătăţirea productivităţii.

Eco-Idei de la oricine, de oriunde

Panasonic încurajează peste tot în lume desfăşurarea activităţilor ecologice prin preluarea iniţiativei de promovare a mişcărilor ecologiste la nivel local şi global, preluând idei nu numai de la proprii angajaţi, ci şi de la oamenii din întreaga lume.

Bucuresti, 28.04.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *