Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Până pe 7 august, Inimile Granini colorează orașul cu iubire

Granini umple Bucureștiul de iubire odată cu noua sa campanie, prin care invită consumatorii să găsească și să se fotografieze cu inimi supradimensionate amplasate prin tot orașul, în perioada 19 iulie – 5 august, într-un concurs cu premii.

La finalul campaniei, pe 6 și 7 august, inimile Granini vor fi amplasate pentru două zile în Parcul Herăstrău, zona La Fântâni, într-o expoziție dedicată iubirii.


“Am gândit această campanie ca o continuare firească a platformei de brand ‹Fructele iubesc Granini›, în ideea de a invita consumatorii să interacționeze cu prestigiul internațional al acestui suc îndrăgit, întrucât fiecare inimă reprezintă o regiune unde produsul este prezent, dar și cu personalitatea sa actuală, într-un mod distractiv și firesc pentru consumatorii noștri. Am integrat componente online și offline, având în vedere că avem un „treasure hunt” de inimi Granini în oraș, dar concursul propriu-zis se desfășoară pe Facebook, în aplicația dedicată, sau pe Instagram, în funcție de alegerea participanților. Sperăm să fie și consumatorii cel puțin la fel de entuziasmați ca și noi și să umplem împreună orașul, dar și rețelele sociale, de iubire” a declarat Georgiana Vasile, Brand Manager Granini.

Inimile Granini, șase la număr, vor avea o grafică inspirată din elemente simbol ale regiunilor în care Granini este prezent și vor fi texturate cu deja celebrele gropițe de pe sticla Granini, reprezentând adevărate elemente de design urban, cu care trecătorii vor putea să se fotografieze. Inimile care reprezintă Africa, Asia, Caraibe, Europa, Oceania și România vor fi, pe rând, așezate în diferite locuri din București, iar consumatorii vor fi provocați să le găsească și să se fotografieze cu ele, într-un selfie sau alături de cineva drag. Pentru a intra în concurs, fotografiile trebuie postate în aplicația de Facebook dedicată sau pe Instagram, folosind hashtag-ul #lovegranini. Fiecare inimă va fi vizibilă în oraș timp de trei zile, având o altă amplasare în fiecare zi. Zilnic, pe paginile de Facebook și Instagram Granini vor fi postate informații ajutătoare pentru identificarea locului în care se află fiecare inimă, pentru a putea fi reperată cu ușurință. Primele trei persoane care înscriu o fotografie validă în fiecare zi sunt răsplătite cu câte un bax de Granini, iar toate inscrierile vor participa la tragerea la sorți de la finalul campaniei, prin care se poate castiga o vacanță pentru două persoane în orașul iubirii, Veneția. 


Expoziția dedicată iubirii din Parcul Herăstrău

După ce inimile Granini vor fi colorat diferite zone ale Bucureștiului, fie ca vorbim de artere principale sau de parcuri, acestea vor fi mutate în Parcul Herăstrău, zona La Fântâni, pentru a forma o adevărată expoziție dedicată iubirii. Aceasta va putea fi admirată de bucureșteni în zilele de 6 și 7 august.

Despre Granini

Marca Granini se află din anul 2006 în portofoliul companiei United Romanian Breweries Bereprod (URBB) şi este disponibilă pe piaţa autohtonă de băuturi răcoritoare necarbonatate cu mai multe arome și mixuri de fructe, împărţite pe trei segmente: suc 100% (portocale, mere), nectar (piersici, portocale-mango, grapefruit roz, coacăze negre) şi bautura racoritoare necarbonatată (portocale cu pulpă, grapefruit cu pulpă, vişine, mere-coacăze negre, piersici, lamâie-mentă, grapefruit roz).

Granini este marca internațională a cărei istorie de succes începe în anul 1965, odată cu lansarea sa pe piaţa din Germania. Recunoscută în peste 70 de ţări, marca este apreciată de consumatori pentru produsele sale naturale şi pentru atenţia pe care producătorii o demonstrează în alegerea celor mai bune fructe. Produsele Granini păstrează gustul autentic şi natural al fructelor demonstrând superioritatea acestuia, în același timp brandul fiind în mod continuu interesat de evoluţia preferinţelor consumatorilor pentru a oferi acestora adevărate momente de încântare zilnică.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.