free download 78 travel guides written by experts

Pall Mall se relanseaza

Pall Mall, o marcă lider din 1899, relansată de 141 şi Mindshare în 2006. Imagine That.

Pall Mall (o marcă a companiei British American Tobacco), are din luna februarie a acestui an o nouă identitate vizuală, dezvoltată la nivel internaţional de 141 Worldwide şi transpusă într-o campanie la nivel local de 141 şi Mindshare (ambele parte din grupul Ogilvy).

Pall Mall este una dintre cele mai cunoscute mărci de tutun din lume şi una dintre acele puţine mărci care au facut parte continuu din lumea modernă de-a lungul întregului secol 20.

   Din 1899, când numele mărcii evoca Pall Mall Street din New York, Pall Mall şi-a îmbogăţit în timp semnificaţia ca marcă. Logo-ul şi simbolul heraldic Pall Mall simbolizează calitate şi stil de viaţă internaţional, respect al tradiţiei şi în acelaşi timp adaptare la evoluţia societăţii.

Acum, la începutul secolului 21, Pall Mall a făcut încă un pas în evoluţia identităţii şi modului de exprimare a mărcii. Noua identitate păstrează câteva elemente vizuale tradiţionale ale mărcii (logo-ul Pall Mall şi blazonul), dar introduce şi noutăţi foarte evidente încă de la nivelul ambalajului. Ambalajul devine alb, păstrând culorile Pall Mall doar în elementele cheie – logo, blazon, marginile tăiate ale pachetului.

Rolul 141 în acest proiect a fost complex şi interesant. Agenţia a creat un nou univers al mărcii, vizual şi non-vizual, care “desenează” o personalitate Pall Mall nouă, clară şi subtilă. 141 Worldwide a sintetizat această nouă atitudine a mărcii în sloganul IMAGINE THAT, care este de fapt o asumare mai clară şi deschisă a ceea ce Pall Mall reprezintă deja: adaptarea optimistă la schimbări, capacitatea de a surprinde, atitudinea deschis cosmopolită.

Mai departe, fidelă propriei sale misiuni “Behavior Transformation”, agenţia 141 a transpus această atitudine într-o serie de exprimări surprinzătoare şi integrate, care să introducă noul Pall Mall în cultura publică şi viaţa cotidiană a consumatorilor din România. 141 şi-a utilizat din plin capabilităţile pentru a transmite către public mai mult decât imaginea unui nou ambalaj – un univers Pall Mall, o lume imaginativă şi complexă, la nivelul tuturor simţurilor şi a contextelor în care marca întâlneşte consumatorul.

“Pall Mall este una dintre acele puţine mărci care au însoţit lumea modernă de-a lungul întregului secol 20 şi continuă să fie parte din lumea modernă în secolul 21”, aşa cum afirmă şi Dan Gherman, Group Creative Director la 141.

Campania de lansare a noii identităţi Pall Mall, realizată de 141, se desfăşoară într-o varietate de canale de comunicare: outdoor (atât cel convenţional, cât şi proiecte speciale), inserturi în pachete, presă (atât machetele clasice, cât şi inserţii speciale), materiale de comunicare la punctul de vânzare şi în Horeca, comunicare directă cu consumatorii şi retailerii, promoţii, comunicare multimedia în outdoor şi pe ecranele dedicate din magazine. Nu în ultimul rând, este de menţionat rolul important acordat comunicării interne, atât către angajaţii British American Tobacco, cât şi către forţa de vânzări prin organizarea unei conferinţe dedicate, unde agenţia a facilitat înţelegerea noii atitudini a mărcii de către primii ei ambasadori – reprezentanţii de vânzări British American Tobacco.

Echipa care a contribuit la realizarea acestei campanii este formată din: Mirela Drîmbărean – Brand Manager, Mădălina Zaharia – Brand Executive; Andy Liţă – Account Director, Anca Nicolae – Account Manager, Ruxandra Lupu – Account Executive, Elena Stavrositu – Senior Account Manager, Dani Macarie – Creative Director, Dan Gherman – Group Creative Director, Cătălin Popescu şi Paul Derşidan – Art Directori, Corina Bompa – Copywriter, Mihaela Păduraru – Director OOH Division, Cristina Păduraru – Account Director OOH, Graţiela Cenoiu – Account Manager Print.
{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *