Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“Paine Curata” de Sfintele Sarbatori

De sarbatori, Asociatia Pro Alim San, initiatoarea campaniei „Vreau Paine Curata”, e alaturi de copii din centrele de plasament aflate in subordonarea Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a sectorului 6 Bucuresti.

Miercuri, 4 aprilie 2007 si joi, 5 aprilie 2007,  reprezentanti ai Campaniei „Vreau Paine Curata” au vizitat Centrul de Plasament in Regim de Urgenta, Centrul de plasament „Colibri” si Centrul de Plasament pentru Copii cu Dizabilitati „Sf. Andrei”.  Au fost daruiti cozonaci, dulciuri si jucarii, astfel ca micutii sa se bucure de sarbatori primind cadouri asemeni celorlalti copii.  

Centrul in Regim de Urgenta si Centrul de Plasament „Colibri” adapostesc un numar de 35 de copii cu varste cuprinse intre 3 si 15 ani. Centrele asigura copiilor protejati in sistem rezidential hrana, adapost, asistenta medicala, programe de instruire, educatie, socializare si activitati ludice.

Centrul de Plasament pentru Copii cu Dizabilitati „Sf. Andrei” are in grija 120 de copii cu vastre cuprinse intre 4 si 22 ani. Aici se dezvolta si se aplica pentru copiii cu deficiente mentale si senzoriale programe de sprijin si reintegrare sociala in sistem de internat si semiinterna si  se desfasoara programe de recuperare personalizate.

In aceasta actiune s-au implicat si  doi mari producatori din Bucuresti, Loulis Group si Vel Pitar, prin oferirea de produse de panificatie specifice Sfintei Sarbatori a Pastelui – cozonaci traditionali.

Campania „Vreau Paine Curata” a fost initiata de societatea civila – Asociatia Pro Alim San si Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania –  si  se desfasoara la nivelul intregii tari in perioada septembrie 2006-iunie 2008 cu sprijinul Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale si a patreonatelor din industria de morarit si panificatie.
Campania are ca scop educarea consumatorilor cu privire la calitatea produselor de morarit si panificatie, reducerea riscurilor la care sunt expusi consumatorii, respectarea standardelor de calitate, igiena si siguranta alimentara, schimbarea mentalitatii si a comportamentului partilor implicate in procesul de fabricatie, comercializare si consum, dar si combaterea coruptiei, evaziunii fiscale si altor activitati ilegale.

Bucuresti, 6.4.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.