Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

OXFORD COLLEGE OF MARKETING lanseaza programul GRADUATE FOUNDATION

OXFORD COLLEGE OF MARKETING

OXFORD COLLEGE OF MARKETING OXFORD COLLEGE OF MARKETING* lansează în România, prin intermediul INSTITUTULUI DE MARKETING, Programul GRADUATE FOUNDATION, ce asigură tuturor debutanților în marketing suportul teoretic necesar pentru o viitoare certificare internațională în domeniu!

GRADUATION FOUNDATION este un curs intensiv de două zile al Oxford College of Marketing care asigură parcurgerea conceptelor și noțiunilor fundamentale de marketing.

Dacă îți dorești certificare in marketing CIM, GRADUATE FOUNDATION te ajută să afli și să decizi care este nivelul tău, economisind bani, timp și energie!
Programul de două zile revizuiește teoria de baza de marketing din cadrul nivelurilor inferioare ale cursurilor și ajută cursanții să se pregătească pentru testul CIM**.

Testul și consilierea din partea Oxford College of Marketing înseamna, așadar, nu numai o economie de timp, dar și de bani alocați pentru cursuri și examene. Pentru cei care doresc să obțină o certificare în marketing CIM, programul special creat de Oxford College of Marketing oferă posibilitatea de a câștiga un an de studiu și de a obține o calificare superioară. Suportul de curs și materialele de prezentare sunt în limba engleză!

Cât durează?
● Două zile de curs intensiv, pe 25 și 26 ianuarie 2014

Cât costă?
£250+TVA sau 1250 RON + TVA.

PROGRAMUL CURSURILOR
Sâmbătă, 25 ianuarie 2014
09:00 – 09:30 – Prezentări
09:30 – 10:30 – Definiții și concepte de marketing
10:30 – 11:00 – Pauză
11:00 – 12:00 – Audit și analiză de marketing
12:00 – 13:00 – Dezvoltare strategie

13:00 – 14:00 – Pauză de pranz
14:00 – 15:00 – Segmentare, targetare, poziționare
15:00 – 15:30 – Pauză
15:30 – 16:30 – Mixul de marketing
16:30 – 17:00 – Recapitulare

Duminică, 26 ianuarie 2014
09:00 – 10:00 – Comunicare de marketing
10:00 – 10:20 – Pauză
10:30 – 11:30 – Marketing de relatie și marketingul serviciilor
11.30 – 12:30 – Marketing în diferite contexte
12:30 – 13:30 – Pauză de pranz
13:30 – 14:30 – Evaluare și control
14:30 – 15:00 – Pauză
15:00 – 16:00 – Cercetare și informații de marketing
16:00 – 17:00 – Recapitulare.

*
Oxford College of Marketing (OCOM) este un centru de studiu acreditat al CIM, cu peste 100 de ani de activitate. Oxford College of Marketing, unul dintre colegiile de marketing de top, cu 14 centre de studiu în Marea Britanie și studenți din întreaga lume care urmează învățământul la distanță, este reprezentat în România de More Marketing Solutions, care a creat Institutul de Marketing pentru a sprijini cursanții din România să aibă acces la trainerii și certificările de marketing la standarde internaționale.
Site oficial:
LinkedIn

**
CHARTERED INSTITUTE OF MARKETING (CIM) este cea mai mare și mai de succes instituție profesională de marketing din lume. Calificările profesionale CIM sunt singurele programe acceptate și respectate la nivel international. În prezent există peste 50.000 de marketeri acreditați în intreaga lume. Printre marketerii de success certificați CIM în România se numără Aneta Bogdan, Managing Partner la Brandient și Oltea Belciuganu, director de marketing la CEC.

Bucuresti, 16.12.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.