Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Otter dă startul campaniei de strângere de donații pentru Crucea Roșie Română, „The Otter Shoes”

The Otter Shoes 1

Pantofii sunt făcuți să își ducă purtătorii pe noi și pe noi drumuri. Când rămân uitați în dulap, este momentul să meargă mai departe.

Cum în România programele de colectare încălțăminte sunt destul de rare, retailerul Otter Distribution – prin intermediul magazinului online Otter.ro, în parteneriat cu Societatea Națională de Cruce Roșie din România și susținut de lanțul de curățătorii profesionale Total Wash, a conceput o campanie prin care încurajează oamenii să doneze încălțăminte în stare bună. Campania se va derula în perioada 6 august – 5 septembrie 2018, pe tot teritoriul României, iar detalii despre proiect pot fi găsite pe www.theottershoes.ro.

The Otter Shoes 1

Sub umbrela “Pass them on – Dă-i (pantofii) mai departe” Otter a realizat un mecanism prin care clienții săi pot dona, fără niciun efort și gratuit, încălțămintea în stare bună care nu îi mai reprezintă sau pe care, pur și simplu, ajung să nu o mai poarte. Astfel, începând cu 6 august, orice comandă făcută pe otter.ro aduce la livrare un curier pregătit să preia un colet cu încălțăminte în stare bună, pentru a fi donată beneficiarilor Crucii Roșii Române. Pentru ca donațiile să ajungă la un număr cât mai mare de oameni, Otter pune la dispoziția fiecărui vizitator al site-ului opțiunea de a solicita un curier fără niciun cost, care să ajungă la el și să ridice o pereche de încălțăminte.

Cristina Bazavan, PR și organizator de evenimente culturale, alături de actorul Marius Manole au fost primii care s-au alăturat acestui demers, fiind și primii donatori. Astfel, câte o pereche de pantofi, însoțită de povestea pe care a avut-o alături de fiecare dintre cei doi, va pleca spre cineva care are mai multă nevoie.

Prin această campanie, Otter, împreună cu partenerii săi, își dorește să își îndrume clienții către un stil de viață responsabil, încurajând-i să privească și aspectul utilității încălțămintei, dincolo de valoarea sa emoțională. De fiecare dată când cumpără o pereche nouă de încălțăminte, pot dona o alta în stare bună, pentru ca altcineva să se poată bucura de ea pe mai departe.

„Prin această campanie de CSR ne dorim să ajutăm oamenii pentru care expresia «Nu am cu ce să mă încalț!» este o nevoie reală. Deoarece ne propunem să strângem un număr cât mai mare de donații pentru beneficiarii Crucii Roșii Române, am gândit acest proiect, într-o primă fază, ca o acțiune de conștientizare, urmată de facilitarea procesului de donare, prin sprijinul acordat tuturor celor care vor să se implice. Ne încurajăm clienții să adopte o regulă simplă, care să îi ajute să își organizeze spațiul din dulap și care va aduce un ajutor unei alte persoane: când cumperi un articol de încălțăminte, donează unul din garderoba proprie. Cu siguranță fiecare dintre noi avem cel puțin o pereche de încălțăminte care doar ne ocupă loc în dressing sau dulap și poate este cazul să lăsăm pe altcineva să se bucure de ea, cineva care chiar are nevoie acum de o pereche de pantofi. ” spune Cristi Movilă, Director Departament Online în cadrul Otter Distribution.

“Ne bucurăm că facem parte din această campanie pentru că un mecanism național gratuit de colectare a articolelor de încălțăminte și îmbrăcăminte nu există încă. Când Otter ne-a contactat, am spus DA, fără să stăm pe gânduri și sperăm să ajungem la cât mai mulți oameni și să îi convingem să se implice.” a spus Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Roșie Română.

Așa că, din această lună, oricine își poate face loc pentru o nouă pereche de încălțăminte foarte simplu – donând!

Despre Otter

Otter Distribution numără 5 branduri în portofoliu, Otter, TEZYO, Aldo, Clarks și Salamander, o rețea de 66 de magazine în toată țara și 4 magazine online, www.otter.ro, www.tezyo.ro și www.aldoshoes.com.ro și www.salamandershop.ro, iar primul magazin multi-brand a fost deschis în anul 1999.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.