Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

#OSăFiePepene cu Ciuc Radler® și Minio Studio

#OSăFiePepene Ciuc Radler® Pepene și Coacăze Negre

Ciuc Radler® face echipă cu Minio Studio pentru că se anunță o vară intensă și fun, odată cu lansarea noului sortiment: Pepene și Coacăze Negre.

Ciuc Radler® își propune să fie una dintre băuturile preferate ale noii generații și să pornească distracția, oricând, oriunde și cu oricine. Pentru Gen-Z, distracția este, de multe ori, un subiect planificat – care vine sub eternul „atunci când…”. Auzim des „atunci când vom merge la festival, atunci când vom da un party, atunci când vom merge în vacanță”. De multe ori, planificarea distracției este încă o anxietate pe care tinerii o resimt în contextul unei vieți aglomerate și alerte.

#OSăFiePepene Ciuc Radler® Pepene și Coacăze Negre

Ca și catalizator al distracției de zi cu zi, Ciuc Radler® începe comunicarea pe o nouă platformă „Ia-ți Doza de FUN”, primul flight de comunicare având startul în luna aprilie. Însă întreaga vară se anunță fun, odată cu lansarea noului Radler cu Pepene și Coacăze Negre. Aceasta este o inovație locală și completează portofoliul de brand, care include acum 4 variante, toate cu 0.00% alcool.

„Noua platformă e inedită și de o bucurie contagioasă. Incercăm să nu ne luăm atât de tare în serios, să creăm și să propagăm distracția în tot ceea ce facem. De aceea, Ciuc Radler® vrea să aducă o doză de fun – atât prin produs, cât și prin comunicare”, a declarat Sharon Annette, Marketing Director HEINEKEN România.

Astfel, vara Radler® va fi trăită sub #OSăFiePepene – pentru că urmează o comunicare 360 intensă, la finalul căreia toate echipele implicate se vor răcori cu un Radler®. Campania include un nou spot TV, unde consumatorii vor descoperi două personaje surprinzătoare.

Alături de noul spot TV, Ciuc Radler® și-a schimbat comunicarea în social media și va lansa un proiect realizat alături de creatori de conținut GenZ. DZF va fi o serie de conținut plin de umor, o adevărată doză de distracție. Mai mult, Ciuc Radler® a planificat proiecte speciale outdoor, activări și promoții în trade, dar și prezența la Electric Castle, unul dintre cele mai hot festivaluri locale.

Așadar, vara cu Radler® nu va fi una nebună sau cool, însă #osăfiepepene.

Noua platformă de comunicare este dezvoltată și implementată de către agenția de comunicare strategică Minio Studio, noul partener pe care Ciuc Radler® l-a ales în urma unui pitch derulat la jumătatea anului trecut. Și anul acesta, partenerul media este Dentsu, care va gestiona comunicarea media pe toate canalele brandului, online și offline.

Echipele implicate:
Ciuc Radler®
Sharon Annette – Marketing Director
Simona Corabu – Group Brand Manager
Ioana Moisă – Brand Manager
Ramona Voicu – Integrated Communication Manager
Alexandra Ion – Communication Manager

Minio Studio
Ana Bărbulescu – Head of Accounts
Patricia Bălan – Social Media Executive
Alexandra Mîrzea – Account Manager
Roberta Mihai – Graphic Designer
Mihai Bălan – Senior Art Director
Andrei Sandu – Graphic Designer
Marius Marin – Head of Reputation
Mădălina Badea – PR & Influencer Executive
Simona Sava – Copywriter
Vlad Boerașu – Creative Strategist
Cristiana Pană – Head of Strategy
Ioana Mucenic – CEO

Echipa Dentsu
Marian Petcu – Group Client Partner & Strategy Director, dentsu SEE
Andreea Negret – Digital Planner
Andreea Brezan – OOH Buyer
George Zane – Senior Media Planner
Gabriela Gheorgheasa – Senior Media Planner

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.