free download 78 travel guides written by experts

Orkla Foods Romania comunica prin Action Global Communications

Action Global Communications, singura reţea independentă de relaţii publice prezentă pe cele mai promiţătoare pieţe internaţionale, gestionează contul de comunicare al Orkla Foods România, una dintre cele mai importante companii din domeniul FMCG.

Cu o experienţă de peste 10 ani de comunicare pentru clienţi din cele mai diverse domenii, Action Global Communications va furniza Orkla Foods România servicii complete de PR şi consultanţă strategică pentru comunicare externă şi internă.

„Încă de la începutul procesului de selecţie a existat o bună înţelegere reciprocă iar parteneriatul porneşte cu obiective ambiţioase. Ne bucură deschiderea Orkla spre comunicarea strategică în această perioadă plină de provocări în industrie", a declarat Ruxandra Scorţea, Managing Director Action Global Communications România.

"Prin colaborarea cu Action deschidem un parteneriat care avem încredere că va aduce rezultatele scontate. Agenţia a înţeles bine afacerea noastră şi nevoile de comunicare", a spus Manuela Banu, Director General Orkla Foods România.

Despre Orkla Foods România

Orkla Foods România este prezentă pe piaţa locală a bunurilor de larg consum din România din anul 2002 şi este un jucător important în industrie.

Portofoliul Orkla cuprinde mărci locale apreciate de consumatori precum margarina (Wiesana, Linco, Unirea), ketch-up (Tomi, La Minut), pate şi mâncăruri la conservă (Ardealul), muştar şi sosuri pentru paste (Bunătăţi de la Bunica, La Minut) dar şi aluaturi congelate (Linco).

Orkla Foods România aparţine diviziei Orkla Food Ingredients, unul dintre cei mai mari cinci furnizori din Europa în industrie cu 32 de companii prezente în 14 ţări.

Grupul Orkla

Grupul are operaţiuni în domeniul bunurilor de larg consum, al industriei chimice şi al investiţiilor financiare şi este una dintre cele mai mari companii listate la Bursa din Oslo. Orkla are 35.000 de angajaţi iar la sfârşitul anului 2009 a raportat venituri operaţionale de 6,9 miliarde Euro şi profituri înainte de taxe de 133 milioane Euro.

Despre Action Global Communications

Action Global Communications este singura reţea independentă de relaţii publice din regiune, având peste 40 de birouri pe trei continente, incluzând Europa Centrală şi de Est, Rusia, ţările CIS, Asia Centrală, Orientul Mijolciu, Africa de Nord şi zona Levant.

Portofoliul global include companii lider din diverse sectoare ale industriei, jucători regionali şi companii locale, precum şi instituţii şi organizaţii internaţionale care se bazează pe consilierea strategică şi întinderea geografică a reţelei Action.

În România, agenţia are peste 10 ani de experienţă şi oferă servicii de consultanţă în comunicare şi relaţii publice pentru companii precum: Boehringer Ingelheim, Enel, Honeywell, OMV Petrom, Asociaţia Română a Petrolului, Porsche Finance Group.

Bucuresti, 31.03.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *