Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Orbit se relanseaza intr-o noua formula

Dupa 14 ani de success pe piata romaneasca, Orbit se relanseaza intr-o noua formula care contribuie la reducerea cu 40% a riscului aparitiei cariilor

Wrigley Romania relanseaza cunoscuta guma de mestecat Orbit intr-o noua formula, inovativa prin faptul ca reduce cu pana la 40% riscul aparitiei cariilor dentare, si un nou design al ambalajului.

Protectia efectiva pe care  o asigura elementele din continutul noului Orbit a fost demonstrata clinic (sursa: Szoke J., Banoczy J., Proskiu H.M., 2001 Journal of Dental Reserach).

Pe langa beneficiul protectiei sporite impotriva cariilor, oferit de toate produsele de baza ale gamei Orbit (Sweet Mint, Spearmint si Winterfrost), exista si variante care confera in plus si alte beneficii, respectiv albirea dintilor (Orbit White) si intarirea smaltului dintilor (Orbit pentru copii).

Relansarea este insotita de un nou design al ambalajelor, unitar la nivelul intregii game. Orbit a pastrat modalitatea de prezentare – pachetele contin cate zece pastile, exceptie facand Orbit pentru copii,  Orbit Winterfrost si Orbit White Fresh Mint care contin cate cinci lame. Noutatea se situeaza la nivelul vizualului, care este mai prietenos. Fiecare aroma este definita printr-o gama coloristica ce diferentiaza un produs de celelalte.

Prin noul sau beneficiu principal, aferent tuturor celor cinci arome ale gamei – reducerea cu 40% a riscului aparitiei cariilor – Orbit se adreseaza consumatorilor de toate varstele interesati de mentinerea sanatatii dintilor. Lipsa zaharului din continutul produselor Orbit este un atu in plus pe directia consumului sanatos.

Marca Orbit a fost lansata pe piata romaneasca in urma cu 14 ani. Succesul desosebit pe care l-a avut este reflectat in pozitia de lider al pietei gumei de mestecat, cu o cota de piata de 64% (din care 49% este cota de piata a Orbit – gama relansata in prezent – si 14% cota de piata a Orbit Professional). Conform cercetarilor, 99% dintre consumatori se arata dispusi sa incerce noile produse Orbit, in timp ce 93% dintre ei consuma in mod regulat guma de mestecat marca Orbit.
{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.