Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Orasul Meu sarbatorește 1 an

Orasul Meuwww.orasulm.eu – cel mai bine documentat ghid de oraș, dezvoltat pentru a pune în legătură oamenii, locurile și evenimentele urbane sărbătorește în această toamnă împlinirea unui an de activitate. Lansat oficial la Noaptea Agențiilor 2011, de-a lungul acestui an Orașul Meu a fost în continuă expansiune și actualizare, evoluând de la o platformă de informare într-o adevărată comunitate.

Orașul Meu este disponibil ca aplicație gratuită pentru sistemele de operare iOS și Android, dezvoltată de agenția interactivă iLeo, parte a grupului de comunicare Leo Burnett. Platforma oferă o bază de date de mii de locuri și evenimente relevante din orașele mari ale țării (Brașov, Constanța, Craiova, Galați, Iași, Sibiu, Sighișoara, Suceava, Timișoara, Cluj), dar și o permanentă acoperire pe toate domeniile de interes: concerte și evenimente culturale, festivaluri, conferințe și întruniri urbane, evenimente sportive sau de business.

„În urmă cu 1 an se lansa proiectul Orașul Meu, menit să aducă informația citadină pe smartphones. La prima aniversare, aplicațiile noastre pentru iPhone și Android sunt din ce în ce mai populare, iar feedback-ul primit din partea utilizatorilor demonstrează că Orașul Meu concurează cu succes nume consacrate din piața de ghiduri urbane.” declară Mircea Criveanu, Managing Partner Orașul Meu.

De-a lungul acestui an, Orașul Meu a desfășurat patru programe de internship și campanii cu premii pentru utilizatorii săi, printre cele mai cunoscute fiind “Câștigă un iPhone 4S pe săptămână”. Mai mult decât atât, s-a implicat activ în inițiative precum aplicația B’ESTFEST Summer Camp, powered by Oraşul Meu, dezvoltată de iLeo, în parteneriat cu Emagic pentru ediția din acest an a festivalului B’ESTFEST Summer Camp.

“Mobilul este principalul catalizator al utilității în oraș. Credem că 2013 este anul în care aplicațiile mobile locale vor face legătura între branduri și oameni la un nivel profesionist, livrând utilitate și funcționalitate în beneficiul utilizatorilor. Orașul Meu a fost în avangarda acestor dezvoltări și suntem siguri că vom auzi despre multe lucruri bune și în premieră cât de curând.” a adăugat Mugur Pătrașcu, Managing Partner iLeo.

Bucuresti, 17.10.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.