Orangina, singura băutură răcoritoare uşor carbonatată cu conţinut bogat în suc şi pulpă de portocală şi aport scăzut de zăhar, a sărbătorit ziua de 1 Decembrie împreună cu peste 1.500 de copii din Bucureşti. Elevii Şcolilor 163, 71, 49, 75, Şc. 1 Dobroeşti şi Şc. 1 Pantelimon, din clasele I – VIII, au avut parte de o experienţă unică, asistând la sediul Carlsrom Beverages la procesul prin care portocalele proaspete se transformă în Orangina, băutură lor preferată.
Singura unitate de producţie din România a băuturii Orangina şi-a aşteptat micuţii oaspeţi cu jocuri şi concursuri, oferindu-le astfel o alternativă de a-şi petrece timpul liber în mod educativ. Între orele 09:30 şi 17:30, invitaţii au făcut turul fabricii, au pus întrebări angajaţilor Orangina despre procesul de fabricaţie al acestei băuturi, cu curiozitatea specifică vârstei lor. Irit Mazor, Business Development Vice-President pentru Orangina în România declară: “Încercăm, în fiecare zi, să facem o sărbătoare pentru consumatorii noştri oferindu-le o băutură de calitate ridicată şi, totodată, experienţe unice de care să-şi aducă aminte cu plăcere. Iubitorii de Orangina au înţeles în cele 6 luni de când se găşeşte pe piaţa din România că această băutură este mai mult decât un suc, e o stare de spirit. Aşa se explică rezultatele obţinute până în prezent. Din iunie până acum s-au vandut peste 3 milioane de sticle de Orangina, în toate formele de ambalaj. Ne bucurăm că am putut oferi copiilor ocazia de a învăţa lucruri noi şi utile, într-un mod accesibil lor, prin joacă. Datorită impactului mare pe care l-a avut aceasta acţiune, anul viitor vom începe un program special pentru a aduce cât mai mulţi copii de la diferite şcoli să viziteze fabrica şi sa asiste la procesul de fabricaţie al Orangina.”
Cercetările efectuate de compania noastră au demonstrat că gustul Orangina este plăcut în special de copii, care apreciază amestecul de suc, pulpa de fruct şi carbonatare uşoară. În acelaşi timp, părinţii preferă produsul pentru conţinutul sănătos.
Orangina s-a lansat oficial în România pe 9 iunie, deschizând un nou segment de piaţă, acela al băuturilor răcoritoare uşor carbonatate, cu un conţinut bogat în suc şi pulpă de portocală şi aport scăzut de zăhar. Dupa numai trei luni de la lansare, procentul de cunoaştere în Romania depăşea 50%, in conditiile unei piete extrem de competitive, cum este cea a bauturilor racoritoare.
Orangina este o bautură modernă, uşor carbonatată, obţinută printr-o asociere unică şi originală între suc şi pulpă de portocale, combinaţie menită să releve spiritul său mediteraneean. Datorită reţetei sale unice, Orangina este apreciată de peste 500 de milioane de consumatori din 63 de ţări ale lumii, fiind totodată un brand puternic în ţările mediteraneene.
{mosloadposition user10}