Ziua de vineri 15 iulie a adus publicului din salile de cinema primul spot Orange in format 3D din Romania.
Proiectul promoveaza programul Orange Young si este dezvoltat de agentia Publicis alaturi de echipa de comunicare a Orange Romania.
Premiera 3D a spotului continua platforma “Nelimiteaza-te” lansata anul trecut, oferind tinerilor cu varste intre 14 si 26 ani serviciul nelimitat de sms-uri in retea si accesul nelimitat pe Facebook, Yahoo si Yahoo messenger. O alta componenta a noii campanii aduce in prim plan site-ul www.nelimiteaza-te.ro, locul unde tinerii vor descoperi multe alte surprize.
Proiectul nu a fost destinat sa fie 3D de la bun inceput, asa ca filmarea a fost una obisnuita, nu cu 2 camere separate, asa cum cere tehnologia tridimensionala. Insa odata ce am vazut primul edit ne-am dat seama ca, adaugand filmului o noua dimensiune, exista potential pentru un plus de spectaculozitate. Acest lucru a presupus o post-productie destul de anevoioasa, pe fiecare cadru al spotului, pentru a realiza ambele planuri necesare unei vizionari 3D – Silviu Nedelschi – Group Creative Director la Publicis.
Orange promoveaza tehnologiile de ultima ora nu numai la nivelul produselor si serviciilor sale, dar si in comunicare. Spotul Orange Young in format 3D este un nou moment in care brandul isi confirma valorile inovative. Vrem sa relationam cu consumatorii nostri tot mai mult printr-o comunicare proaspata, neconventionala care sa-i seduca si sa-i surprinda continuu – Monica Popescu –Head of Consumer Communication Orange Romania.
Personajele sunt interpretate de adolescenti romani care desi nu sunt actori au colaborat foarte bine si si-au interpretat rolurile cu naturalete. Echipa a beneficiat si de experienta unui campion autentic la freestyle (Alin Moldovan) pentru toate cadrele in care protagonistul trebuia sa faca salturi cu bicicleta.
Productia a fost asigurata de Abis Studio / Mitra Film, iar post-productia a fost realizata de echipa coordonata de Adriana Ionica. Regizorul spotului este Roni Kleiner.
Spotul va fi difuzat in cinematografe inainte de vizionarea filmelor 3D si va putea fi urmarit cu ochelari speciali 3D.