Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Orange Romania si Leo Burnett – la prima campanie impreuna

Orange Romania si Leo Burnett au lansat, la sfirsitul lunii mai, prima campanie de comunicare dezvoltata impreuna. Conceputa pentru a continua stilul de comunicare Orange, campania “Orange Young” a adus o premiera ca productie realizata in Romania – tehnica “stop – frame”.

“Suntem foarte fericiti ca putem arata primele rezultate concrete ale colaborarii Leo Burnett cu Orange Romania, dupa ce anul trecut am inceput sa lucram cu Orange Moldova. Orange este liderul pietei de telecomunicatii din Romania si unul dintre cele mai interesante, apreciate si bine conturate branduri internationale. Campaniile Orange reusesc in intreaga lume sa scoata la iveala ce este mai bun si mai frumos in fiecare dintre oamenii care le urmaresc si va fi o mare bucurie, dar si o continua provocare pentru agentia noastra sa creeze astfel de campanii” a declarat Roxana Dumitru, Managing Director Leo Burnett & Target.

Prima tema primita de la Orange Romania de catre specialistii Leo Burnett a fost promovarea unui nou program ce ofera tinerilor abonati si ultilizatorilor de cartele PrePay o noua gama de facilitati: tarife si optiuni speciale pentru apelurile in grupul de virsta 14-24 de ani, in toata reteaua Orange si in afara retelei.

Raspunsul Leo Burnett este campania numita “Orange Young” conceputa in jurul ideii ca fiecare bucurie este mai mare atunci cand o impartasesti cu cei dragi. Emilian Arsenoaiei, Creative Director Leo Burnett, declara: “E o poveste simpla despre lucruri care se pot intampla doar intre prieteni, o poveste spusa, speram noi, cu charisma”. Mesajul “castiga impreuna cu prietenii” a fost pus in valoare cu executii pentru TV, presa, radio, panotaj stradal si materiale pentru punctele de vanzare.

In ceea ce priveste executia TV, agentia a continuat platforma de comunicare dezvoltata de Orange impreuna cu Wieden&Kennedy Londra. Spotul TV din cadrul campaniei, insa, este o premiera pentru Romania – a fost realizat in intregime folosind personaje-jucarie prin utilizarea tehnicii “stop-frame” care creeaza un stil vizual foarte modern si inovativ, extrem de apreciat in randul tinerilor, publicul tinta al serviciului si campaniei de comunicare.

“In realizarea spotului am filmat si fotografiat fotograma cu fotograma fiecare cadru cu  personajele-jucarie din poveste, iar in situatiile cand aveam nevoie de miscare de camera, am folosit un echipament numit motion control, care memoreaza miscarile aparatului de filmat, permitand sa tragem de mai multe ori acelasi cadru. Asta ne-a folosit mai ales la cadrele cu mai multe personaje-jucarii, pe care am putut sa le filmam separat si apoi sa le montam impreuna.
Pentru o secunda de montaj, s-a filmat o ora, chiar si doua, iar la final am completat ca un puzzle cadrele obtinute peste un montaj animatix 3D. Pentru un spot care la final a avut 45 de secunde s-a filmat, asadar, timp de patru zile, post-productia necesitand si ea alte cinci zile” declara Razvan Giurcaneanu, AV Production Executive.

Emilian Arsenoaiei, Creative Director Leo Burnett, adauga: “Executional vorbind, a fost o experienta noua atat pentru noi, cat si pentru regizor si casa de productie. Ma bucur ca am reusit sa facem asa ceva aici, cu resurse locale, iar data viitoare cu siguranta va iesi totul chiar si mai bine. Dincolo de mesajul clar al spotului, speram ca executia asta sa fie pentru cat mai multi o experienta vizuala demna de luat in seama.”

Echipa Leo Burnett care a contribuit la realizarea proiectului:
Elena Ionita – Strategic Planner; Raluca Borascu – Strategic Planner
Emilian Arsenoaiei – Creative Director; Theodor Sandu – Art Director; Corina Bacanu – Copywriter; Ghica Popa – Sr. Art Director; Mihai Botarel – Copywriter; Celia Draganoaia – Copywriter
Razvan Giurcaneanu – AV Production Manager
Ionut Mosteanu – Brand Communication Director; Ana-Maria Ivanescu – Brand Communication Supervisor; Ioana Strirbulescu – Brand Communication Executive;

Echipa Orange care s-a implicat in desfasurarea proiectului:
Mirela Bosoi – Head of Consumer Communication

Doina Stoica – Communication Manager

Casa  de productie Abis:
Razvan Marculescu – Regizor; Jordi Rexach – DOP; Gabi Antal – Producer; Adriana Ionica – Flame Artist; Sergiu Negulici – Animation/3D Artist; Loredana Moise – Postproduction Manager.

Bucuresti, 8.06.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.