expoplast Sibiu 2019

Oracle lansează asistenți digitali personalizați pentru companii

În urma evenimentului Oracle OpenWorld de săptămâna trecută, Oracle anunță lansarea mai multor aplicații, precum „Asistenul Digital” un serviciu centrat pe inteligența artificială (IA) destinat optimizării operațiunilor la locul de muncă, a aplicațiilor blockchain pentru companii concomitent cu creșterea nivelului de siguranță pentru serviciile serviciilor de tip Cloud.

Pentru compania americană de tehnologie, intenligența artificială (IA) transformă chatbot-urile în adevărați asistenți digitali care ajută angajații să simplifice implicarea utilizatorului, să stimuleze nivelul de eficiență și să îmbunătățească productivitatea.

Prin introducerea Asistentului Digital de la Oracle, companiile își pot crea asistenți digitali personalizați, care să ajute angajații să lucreze mai inteligent și mai productiv. Cu ajutorul ”Asistentului Digital” de la Oracle, angajații au avantajul de a lucra cu un singur asistent digital extrem de complex, care poate fi antrenat pentru aptitudini specifice anumitor domenii cu aplicații multiple, precum resurse umane (HR), planificarea resurselor companiei (ERP), gestionarea relației cu clienții (CRM) și experiența clienților (CX). Folosind tehnologia IA, ”Asistentul Digital” de la Oracle înțelege contextul, deduce intenția și identifică și învață comportamentul și rutinele utilizatorului, automatizând în mod proactiv sarcini de rutină precum autorizarea cheltuielilor și reprogramarea ședințelor, în numele utilizatorului.

Oracle Open World - virtual assistants
Oracle Open World – virtual assistants

Utilizatorii pot conversa cu ”Asistentul Digital” de la Oracle prin intermediul interfeței vocale, dar Asistentul Digital poate rula pe orice platformă și este optimizat pentru a fi compatibil cu platforme populare de mesagerie, inclusiv Slack, Facebook Messenger, WeChat, și Alexa. Instrumentele analitice sunt încorporate, pentru ca firmele să poată monitoriza nivelul de utilizare și să obțină în timp real informații aprofundate cu privire la comportamentul utilizatorului și performanța aplicației, pentru a permite analiza și perfecționarea continuă.

De asemenea, Oracle a lansat Tehnologia Cloud pentru aplicații Blockchain de la Oracle pentru a permite o mai bună monitorizare, urmărire și verificare a lanțului de aprovizionare.  Conectând fără probleme tehnologia Cloud de gestionare a lanțului de aprovizionare de la Oracle, Oracle ERP Cloud și alte aplicații Cloud de la Oracle, acest produs de tip Blockchain este unul care vă adăuga o valoare considerabilă acolo unde este nevoie.

Lanțurile moderne de aprovizionare generează milioane de puncte de date și mii de tranzacții zilnice care necesită validare și confirmare. Acest fapt limitează ritmul de activitate, expunând organizațiile la riscuri. Aplicațiile Blockchain de la Oracle ajută clienții să monitorizeze produsele proprii în cadrul lanțului de aprovizionare printr-un registru distribuit, pentru a obține un nivel mai ridicat de încredere în tranzacțiile comerciale, o vizibilitate mai mare în cadrul unui lanț de aprovizionare cu mai multe straturi, pentru a accelera procesul de livrare de produse și executarea contractelor și pentru a îmbunătăți gradul de satisfacție al clienților. Puteți afla mai multe în ce constau aplicațiile blockchain, accesând documentul, aici.

Nu în ultimul rând, noile servicii de securizare a datelor clienților, implementat de Oracle vor îmbunătăți nivelul de detectare al amenințărilor și vor oferi protecție împotriva atacurilor de tip DDoS și a altor tipuri de atacuri cibernetice. Noile servicii tip Cloud includ un Firewall pentru aplicații web (WAF), care asigură protecția împotriva atacurilor în traficul web, protecția la atacuri de tip Distributed Denial-of-Service (DDoS) pentru a împiedica părți externe să perturbe aplicațiile în curs, un instrument integrat de tip Cloud Access Security Broker (CASB) care monitorizează și consolidează configurațiile securizate, precum și un serviciu de gestionare a cheilor de acces (Key Management Service – KMS) care permite clienților să controleze criptarea datelor proprii.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *