free download 78 travel guides written by experts

Oracle achizitioneaza LiveLOOK

Soluţia Oracle Service Cloud devine mai puternică datorită tehnologiei de vârf LiveLOOK, pentru a îmbunătăţi experienţa oferită clienţilor

Informaţiile esenţiale

• Oracle a anunţat semnarea unui acord de achiziţionare a LiveLOOK, un furnizor de top de tehnologie colaborativa de navigare online şi folosire în comun a monitoarelor în timp real.
• Soluţia cloud LiveLOOK de navigare colaborativă le permite furnizorilor de servicii şi suport, precum şi agenţilor de vânzări să lucreze împreună cu clienţii şi să folosească resurse vizuale comune pentru a-şi ghida consumatorii în medii web şi mobile, pentru a rezolva în mod eficient diverse situaţii şi pentru a îmbunătăţi calitatea deciziilor de cumpărare.
• Oracle are peste 100 de clienţi globali care folosesc tehnologia de navigare online colaborativă a LiveLOOK, ca parte integrantă din oferta Oracle Service Cloud.
• Împreună, Oracle şi LiveLOOK vor ajuta organizaţiile moderne de suport să intre în contact cu clienţii prin canale web şi mobile, mărind nivelul de satisfacţie al acestora precum şi veniturile şi eficienţa agenţilor. Oracle Service Cloud face parte din Oracle Customer Experience Cloud, care include secţiunile de comerţ, vânzări, medii cloud sociale şi de marketing, şi asigură o experienţă integrată şi impecabilă, de la primul contact până la finalul ciclului de relaţionare cu fiecare client.
• Clienţii LiveLOOK vor beneficia de o legătură şi mai eficientă cu suita Oracle Service Cloud şi cu întreg portofoliul de soluţii pentru interacţiunea cu clienţii, fără nicio întrerupere în funcţionarea soluţiei lor actuale. Clienţii Oracle Service Cloud care folosesc în prezent LiveLOOK vor putea de asemenea să beneficieze de una din cele mai noi capabilităţi de navigare în comun a LiveLOOK, ca parte integrantă a upgrade-ului standard al Oracle Service Cloud.
• Mai multe informaţii sunt disponibile la //www.oracle.com/livelook.

Citate

  • “Clienţii îşi realizează tot mai des tranzacţiile prin intermediul diverselor canale digitale precum internetul fix sau mobil. Satisfacerea clienţilor şi depăşirea aşteptărilor lor faţă de suportul şi serviciile livrate prin canale web şi mobile vor mări veniturile,” a declarat David Vap, Group Vice President, Oracle Product Development. “Cu ajutorul LiveLOOK, Oracle Service Cloud le va permite agneţilor de suport şi vânzări să le asigure clienţilor o experienţă excepţională.”
  • “Tehnologia multi-canal inovatoare a LiveLOOK pentru navigarea colaborativă vizuală îi plasează pe agenţi în acelaşi mediu de lucru cu clienţii pentru a le îmbunătăţi experienţa şi pentru a mări vânzările,” a declarat Igor Khalatian CEO, LiveLOOK. “Am avut până acum un parteneriat de succes prin integrarea cu Oracle Service Cloud. Suntem acum încântaţi să ne alăturăm portofoliului de vârf al produselor Oracle de administrare a experienţei clienţilor.”
Bucuresti, 23.06.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *