Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Oracle achizitioneaza InQuira

Oracle

Se dezvoltă astfel cea mai cuprinzătoare soluţie CRM, cu posibilităţi avansate de gestiune a cunoştinţelor şi auto-asistenţă integrată

Noutăţi

· Oracle a anunţat astăzi încheierea unui acord de achiziţionare a companiei InQuira, furnizorul uneia dintre cele mai bune soluţii software de gestiune a cunoştinţelor serviciului de asistenţă, care oferă atât auto-asistenţă prin intermediul web-ului, cât şi asistenţă cu ajutorul agenţilor.
· InQuira este o companie cu capital privat cu sediul în San Francisco Bay Area, care are peste 85 de clienţi din rândul celor mai reputate companii din lume.
· Companiile trebuie să aibe la îndemână posibilitatea de a oferi clienţilor o interacţiune cu valoare adăugată, diferenţiată, atât online, cât şi prin intermediul centrelor de suport.
· Soluţiile InQuira îmbunătăţesc serviciile de relaţii cu clienţii şi măresc satisfacţia acestora, ajutându-i să găsească online mai multe răspunsuri relevante la întrebări sau de la un agent de asistenţă, prin intermediul unei platforme scalabile de gestiune a cunoştinţelor.
· Asocierea dintre Oracle şi InQuira doreşte să ofere cea mai cuprinzătoare soluţie de servicii pentru clienţi de tip multi-canal.
· Tranzacţia este supusă termenilor contractuali în vigoare şi aprobărilor legale. Detalii financiare despre valoarea tranzacţiei nu au fost dezvăluite.

Citate relevante

· „Achiziţia InQuira oferă Oracle o suită completă de soluţii de gestiune a cunoştinţelor, integrată cu suport de auto-asistenţă, forumuri online pentru clienţi şi CRM asistat de agenţi”, a declarat Anthony Lye, SVP la Oracle CRM. „Ne aşteptăm ca InQuira să ocupe un loc central în serviciul Oracle Fusion CRM. Prin InQuira, Oracle va oferi o suită integrată de soluţii testate, o experienţă cuprinzătoare şi foarte personalizată pentru toţi clienţii, pe toate canalele.”
· „Prin intermediul managementului integrat al cunoştinţelor, companiile pot să primească, să creeze, să înţeleagă şi să ofere răspunsurile corecte chiar atunci când clienţii au nevoie de ele”, a declarat Mike Murphy, CEO la InQuira. „Suntem bucuroşi să ne alăturăm Oracle şi să oferim o soluţie de suport pentru clienţi, cuprinzătoare şi multi-canal.”

Resurse relevante

· Informaţii despre Oracle-InQuira
· Prezentare generală
· Întrebări frecvente

Bucuresti, 08.08.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.